Gå til innhold

Han blir aldri skikkelig hard

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har drevet med en mann i ett års tid nå. Vi ser hverandre sjeldent, på grunn av jobb osv, så vi har ikke sex veldig ofte. Men når vi først har det, så blir han aldri skikkelig hard. Han er mye stresset og er en litt bekymret sjel (han har opplevd mye tungt i livet, som blant annet å miste begge foreldrene da han var i tenårene). Jeg håper og tror ikke problemet kommer av at jeg er stygg, eller at han ikke føler seg tiltrukket, men heller at det er snakk om det psykiske. Det skal også sies at jeg er den første han har ligget med.

Er det noen her som har opplevd lignende? Gikk det over av seg selv? Måtte du/dere ha hjelp?

Anonymous poster hash: 0e45e...2e6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en priode problemer med å bli skikkelig hard. Det var et problem når det holdt på å gå for damen. Da fikk hun slike sammentrekninger i skjeden at pikken ble skjøvet ut. Mitt problem løste seg av seg selv etter hvert. Det kan være typen din kan ha godt av å snakke med en psykolog.

Anonymous poster hash: 826cf...1dd
AnonymBruker
Skrevet

Blowjob. Typen min blir hard, men hvis jeg har lyst på en runde to rett etterpå, så er jo penisen som en liten, slapp klump. Da er det bare å ta den i munnen og suge litt... tar bare sekunder før den er steinhard og klar da. Kanskje det kan funke... sug den hard før dere begynner.

Anonymous poster hash: 258fb...cd2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...