Gå til innhold

Hva skrives i takkekort

Anbefalte innlegg

Gjest Monica Ø
Skrevet

Hei !

Jeg giftet meg 01 juni ( en flott dag ) og skal nå skrive takkekort. Er litt usikker og trenger hjelp. Skal man skrive "tusen takk for gaven vi fikk .....", eller "tusen takk for glassene vi fikk .... " ( eller hva man nå fikk )

Hva gjør dere ?

Jeg mener å ha lest at man skal skrive på hva man fikk, men jeg synes egentlig ikke noe særlig om dette, men det er jo ikke noe problem å evnt gjøre det. Men jeg trenger vel evnt ikke å skrive opp antall eks glass ?

Monica

Videoannonse
Annonse
Gjest Solskinn
Skrevet

Hei!!

Jeg syns det er så mye hyggeligere når man skirver

"Takk for de fine glassene vi fikk" el likn. For blomster og gaver kan man skrive takk for oppmerksomheten.

Takk for gaven virker så upersonlig, som om du ikke vet hva du fikk av de ulike!! Det var min mening om saken!

Lykke til

:sjarmor:

Skrevet

Eh....

Jeg vil nok skrive "tusen takk for XXXX og oppmerksomheten som ble vist ved vårt bryllup 15. juni 2002"

Kanskje noe enda mer personlig til de som var med og hjalp oss veldig, noen som bidro med underholdning og slik.

De som har gitt oss blomster, for en "takk for oppmerksomheten". Tror jeg..... :)

Gjest Augustbrud02_
Skrevet

Jeg synes man så absolutt bør skrive

"Takk for xxx vi fikk...."

Synes det er vanvittig upersonlig å ikke takke spesielt for den gaven man fikk jeg, og jeg legger veldig godt merke til det på takkekort. Har man fått masse smågaver fra en person kan man selvsagt skrive "gaven", men primært bør det skrives konkret det man fikk synes jeg. Ja, det er en liten ekstra jobb, men gjestene/giverene setter garantert ekstra pris på det også!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei

I alle de takkekortene vi fikk skrev vi flg.

Kjære N & N

Tusen takk for skålen (eks) som vi fikk i anledning vårt bryllup den xx:xx:xxxx

hjertlig hilsen

N & N

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...