Gå til innhold

Lungebetennelse?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For to uker siden var jeg syk, det jeg misstenkte lungebetennelse. Jeg ble aldri helt frisk, og i går fikk jeg feber igjen og en stygg hoste!

Ville dere kontaktet legevakt?

Anonymous poster hash: 19341...4d4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, kontakt lege eller legevakt. Jobber i Helsevesentet og har sett at årets infuensa gjerne ender med nettopp lungebetennelse.



Anonymous poster hash: 73c67...60d
AnonymBruker
Skrevet

Legevakt, nå midt på dagen? Ring legekontoret ditt heller.

Anonymous poster hash: 52a32...fc8

AnonymBruker
Skrevet

Ja, legevakt nå midt på dagen siden alle timene hos lege er gitt ut når telefonene åpner klokken 08.30.
Da var jeg langt fra så dårlig som jeg er nå.



Anonymous poster hash: 52b14...837
AnonymBruker
Skrevet

To ukers sykehistorie tilsier time hos fastlege, ikke legevakt. Ring fastlegen i morgen tidlig.

Anonymous poster hash: f7fd5...859

Skrevet

Jeg var blitt passelig frisk, før jeg nå så vidt klarer å stå oppreist. Det er så vondt å puste

AnonymBruker
Skrevet

Er det vondt å puste ringer du legevakt.

Anonymous poster hash: 1e09b...742

Skrevet

Fikk time i kveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...