AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #1 Skrevet 4. mars 2015 Jeg har en godt trent kropp. Men jeg har og en kropp som har båret på nesten 60 kg mer enn den gjør i dag. Dette medfører både grevinneheng på armer, løshud på mage, og på baken. Muskler har jeg i massevis, og med klærne på ser kroppen helt strålende ut. Men under klærne, der er sannheten - og jeg har så komplekser. Jeg har vært i ett fast forhold mens alle disse forandringene har skjedd, og da tenkte jeg ikke noe særlig over dem. Nå er jeg singel, jeg har hatt sex med to menn siden exen og begge gangene har jeg merket at jeg har en del komplekser som hemmer meg i å slappe av og nyte sexen. Jeg tenker mye over om mannen faktisk bryr seg om at brystene mine ikke er faste, store meloner lengre men tilnærmet vrengte bukselommer som henger nedenfor relativt greie brystmuskler. Jeg tenker over magen min, som er løshud som henger så fort jeg gjør noe annet enn å ligge på rygg. Jeg snakker litt med en mann som mener at dvaske kvinnfolk er turn-off... også tenker jeg, jeg er jo egentlig dvask. Ikke fordi, jeg er jo definitivt veldig godt trent, men huden min er jo dvask.. og det er jo den som syntes først. Er dette noe å tenke på, eller bør jeg bare pakke det langt bak pannebrasken og nyte i stedet... Jeg får jo ikke gjort noe med det, uten operasjon og det vil jeg strengtatt ikke enda.. eller kanskje aldri. Anonymous poster hash: a0fb5...fe0
Gjest Coolaid Skrevet 5. mars 2015 #2 Skrevet 5. mars 2015 Hei:) Det er stor respekt for at det du har gjennomført. Når det gjelder ditt spørsmål så syns jeg du skal legge usikkerheten på hylla - og er det vanskelig så "fake it til you make it". Det er du som setter standarden på hva andre mennesker skal få syns om deg, ikke motsatt. Velg derfor mennesker som du tror godtar deg for den du er. Jeg som mann, og med stor interesse for kvinnekropp, ville ikke brydd meg om det du beskriver. Det som er sexy er du, ikke bare kroppen din. Finner du menn som bare er opptatt av kroppen din så finner du menn som er opptatt av halve deg. Personlig ville jeg badet i den herlige kroppen din som du har lagt mye ned i å forandre. Det har ikke noe å si om puppene henger litt eller du ikke er stram som en 18 åring. Livet forandre oss, kroppen forandrer seg etterhvert som vi lever. Dessuten er jeg ganske sikker på at du er mer kritisk til din egen kropp en en eventuell kjæreste ville vært. Du har svaret selv, du skal bare nyte. Det er bare tull å plage seg med disse tankene. Kroppen din er den samme uansett, men resultatet er at du ikke opplever nytelse og glede. Så hvorfor ikke bare våge å leve livet og nyte det ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå