Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå vet jeg at størrelser ser forskjellig ut fra kropp til kropp, men hva er en passelig BH størrelse syntes dere? Altså som ser fint ut, ikke er for stort og ikke for lite.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer jo an på kroppen og puppene. Er det som er greia med størrelser, de skal passe den som har på BH'en

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå vet jeg at størrelser ser forskjellig ut fra kropp til kropp, men hva er en passelig BH størrelse syntes dere? Altså som ser fint ut, ikke er for stort og ikke for lite.

Jeg bruker c eller d cup, og så styrer jeg unna BHer med fyll i , hadde sett pervers ut i og med at jeg er naturlig tynn :)

Anonymous poster hash: ef076...625

Skrevet

Jeg bruker 70D/E - og jeg føler mine er små... har ganske stor mage pga skjev rygg, men kjæresten min komplimenterer alltid at de er så perfekte og fine og jeg klarer ikke ta det imot, haha!

Har flere venniner (som også er større enn meg i størrelse, thats i) som har større etc etc. Så føler meg så usikker..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er liten og slank. Har 65D i strl, men noen ganger 65C. Det er jo ikke stort, men passer helt perfekt til resten av kroppen :) De aller fleste kvinner har bryster som passer kroppen og det er derfor jeg synes det er litt synd med de som tar silikon fordi da blir brystene større og passer ikke til kroppen. Det er jo ikke naturlig at vi små kvinner har store pupper. Vi er jo lagd for at puppene også skal være praktiske om du forstår.

Anonymous poster hash: b6de9...839

AnonymBruker
Skrevet

TS, hvem er det du spør? Min erfaring er at menn liker store pupper, selv om de ikke liker å innrøme det.

Jeg synes det også er feil å si at noen pupper er for små eller for store til kroppen, er poenget å se helt lik ut?

Anonymous poster hash: 7c031...15a
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er tynn og har relativt store pupper i forhold. 70C-D. Styrer også unna bher med innlegg, det er det verste jeg vet. Liker t-shirts bher og slike i blonder. Kjæresten er i hvert fall veldig fornøyd med puppene mine. Jeg tror de veier opp for min lille rumpe :fnise:

Anonymous poster hash: 45b06...a48
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...