Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

høres ikke ut som du har peiling om du ikke er klar over at vi sosiopater dominerer det som er innen arbeidslivet.

Du arbeider jo ikke en gang, so don`t flatter yourself.

Anonymous poster hash: fdd79...ce6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du arbeider jo ikke en gang, so don`t flatter yourself.

neivel nei , har vært i arbeid 6 måneder jeg lol.

AnonymBruker
Skrevet

var det jeg tenkte meg

Skål for det.

Anonymous poster hash: f3a24...b60

Skrevet

Skål for det.

Anonymous poster hash: f3a24...b60

om du tør skåle med meg that is, alle på kg tror jeg er psykopat snufs. er i realiteten bare ei lita pusekatt så du trenger ikke være redd for å skåle med meg

AnonymBruker
Skrevet

høres ikke ut som du har peiling om du ikke er klar over at vi sosiopater dominerer det som er innen arbeidslivet.

Hva jobber du med da? Toppsjef i næringslivet, helt sikkert?

Anonymous poster hash: a3d53...5ca

• Liker 1
Skrevet

Hva jobber du med da? Toppsjef i næringslivet, helt sikkert?

Anonymous poster hash: a3d53...5ca

næh jeg er ikke psykopat så dessverre. mitt problem er at jeg bryr meg altfor mye om andre mennesker, psykopater derimot bryr seg om ingen å kan tråkke over lik for å komme seg opp og grem.

så jeg har ikke sjangs, ville aldri tråkket på andre mennesker eller såret de. det er bare sånn jeg er, snill og god

Skrevet

Vell.. Det som er positivt med psykopater er vell at de inspirerer filmresisgører til å lage spennende skrekkfilmer. Uten psykopater i verden hadde vi antageligvis ikke hatt de klassiske skrekkfilmene der en psykopatisk morder leker seg med offerne sine og tar dem en etter en som scream filmene feks.

Og det er vell det eneste positive en kan si om psykopater..

• Liker 2
Skrevet

Vell.. Det som er positivt med psykopater er vell at de inspirerer filmresisgører til å lage spennende skrekkfilmer. Uten psykopater i verden hadde vi antageligvis ikke hatt de klassiske skrekkfilmene der en psykopatisk morder leker seg med offerne sine og tar dem en etter en som scream filmene feks.

Og det er vell det eneste positive en kan si om psykopater..

ja helt sjukt hva folk får seg til å si. snille gode meg blir kaldt psykopat her inne, det er tydlig mange har bomma på mye

AnonymBruker
Skrevet

neivel nei , har vært i arbeid 6 måneder jeg lol.

Wow, seks måneder! Snart administrerende direktør i Hydro, da :P Hvem bryr seg vel om hva praksisfolk gjennom Nav har slags egenskaper, så lenge de ikke tar livet av medarbeidere eller kunder.

Skrevet

Vi lever i en verden der psykopater blir sett på som svært intelligente, og noen er av den formening av at verden ville vært et "bedre" sted uten følelser, men forskning viser at vår evne til empati er det som styrker oss, også dyr som uttrykker empati og følelser er de sterkeste og mest intelligente i mangfoldet.

Det finnes mange psykopater som slår kvinner og voldtar sine barn, og noen av de er politikere og/eller leder av et stort firma, men det finnes nok dem som lever på NAV også.

Som alle andre individuelle mennesker så er det noen som styrker mangfoldet, og noen som svekker det. Ingen grunn til å romantisere en diagnose.

• Liker 3
Skrevet

ja helt sjukt hva folk får seg til å si. snille gode meg blir kaldt psykopat her inne, det er tydlig mange har bomma på mye

Ja, vist har de bomma. Jeg vet ikke hvilken diagnose du har, men psykopati er det iallefall ikke.

Skrevet

Dette stemmer ikke.

Undertøkelser viser til at de fleste toppene innen politikk og næringsliv er psykopater.

Med andre ord så bidrar psykopater positivt til samfunnet. Så jeg var nysgjerrig om noen kunne dele noen fine samlivs historier om en snill psykopat

Undersøkelser viser at ca 3-4% av toppledere er psykopater. Langt i fra de fleste :)

Skrevet

Fordelen med å være psykopat;

- man får aldri dårlig samvittighet samme hvor dårlig handlinger man gjør mot andre.

- andre bryr seg om deg, og du bryr deg også bare om deg selv.

- man slipper å bekymre seg om andre folks problemer og kan derfor konsentrere seg bedre om seg selv.

- da kan man trene og spise god mat, ha god kondisjon og fin helse.

- ekte psykopater er intelligente.

- de finner glede over å skade mennesker.

Nå sitter jeg som ikke har kunnskap om temaet og klarer å finne opp så mange gode argumenter for hvorfor psykopati å være hensiktsmessig, og så klarer ikke en som har studert faget i mange år, - å komme på ett eneste eksempel!??

Noen vil aldri forstå psykopatens vil jeg tro?

AnonymBruker
Skrevet

Han er nok langt fra psykopat. Om du leser innleggene hans ser du at han er for emosjonell og altfor lite kalkulerende. Han er nok bare en ensom sjel.

Anonymous poster hash: c03a3...dd2

ENIG DE LUX. Overser 98% av WubWubs tråder/innlegg....fordi de er rævva.

Anonymous poster hash: af7ca...b73

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, vist har de bomma. Jeg vet ikke hvilken diagnose du har, men psykopati er det iallefall ikke.

Enig. Har sterke anelser om hva diagnosene hans er men blir fjernet om jeg ramser opp.

Skrevet

Enig. Har sterke anelser om hva diagnosene hans er men blir fjernet om jeg ramser opp.

Enda godt er vell det, noen poster blir rett og slett for lange.

AnonymBruker
Skrevet

Enda godt er vell det, noen poster blir rett og slett for lange.

He he er sant det

• Liker 1
Gjest Trollkarlen
Skrevet

Psykopater finner du ofte i lederstillinger, så det er jo positivt mtp status og penger.

AnonymBruker
Skrevet

Wow, seks måneder! Snart administrerende direktør i Hydro, da :P Hvem bryr seg vel om hva praksisfolk gjennom Nav har slags egenskaper, så lenge de ikke tar livet av medarbeidere eller kunder.

Det syntes jeg var stygt

Anonymous poster hash: a18c1...a9f

• Liker 1
Skrevet

Wow, seks måneder! Snart administrerende direktør i Hydro, da :P Hvem bryr seg vel om hva praksisfolk gjennom Nav har slags egenskaper, så lenge de ikke tar livet av medarbeidere eller kunder. Anonymous poster hash: fdd79...ce6

Det syntes jeg var stygt Anonymous poster hash: a18c1...a9f

Ja, må si jeg er overrasket over hva folk får seg til å skrive om andre personer her inne. Hvorfor denne trangen til å rakke ned på andre?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...