WubWub Skrevet 4. mars 2015 #1 Skrevet 4. mars 2015 For dere som har vært sammen en psykopat, har dere noen positive ord å si om deres kjære? Jeg syntes psykopater får altfor mye pepper så da lager jeg tråden her for å balansere litt slik at de også kan få litt ros
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #2 Skrevet 4. mars 2015 IGJEN? Psykopati er en lidelse, WubWub. Det finnes ikke noe positivt med lidelsen. Ikke romantiser den. Anonymous poster hash: f3a24...b60 12
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #3 Skrevet 4. mars 2015 Er du det selv? Det er ikke mye positivt å si dessverreAnonymous poster hash: 9176d...9a4
WubWub Skrevet 4. mars 2015 Forfatter #4 Skrevet 4. mars 2015 IGJEN? Psykopati er en lidelse, WubWub. Det finnes ikke noe positivt med lidelsen. Ikke romantiser den. Anonymous poster hash: f3a24...b60 Dette stemmer ikke. Undertøkelser viser til at de fleste toppene innen politikk og næringsliv er psykopater. Med andre ord så bidrar psykopater positivt til samfunnet. Så jeg var nysgjerrig om noen kunne dele noen fine samlivs historier om en snill psykopat
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #5 Skrevet 4. mars 2015 Dette stemmer ikke. Undertøkelser viser til at de fleste toppene innen politikk og næringsliv er psykopater. Med andre ord så bidrar psykopater positivt til samfunnet. Så jeg var nysgjerrig om noen kunne dele noen fine samlivs historier om en snill psykopat Link?Anonymous poster hash: 9176d...9a4 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #6 Skrevet 4. mars 2015 Er du det selv? Det er ikke mye positivt å si dessverreAnonymous poster hash: 9176d...9a4 Han er nok langt fra psykopat. Om du leser innleggene hans ser du at han er for emosjonell og altfor lite kalkulerende. Han er nok bare en ensom sjel.Anonymous poster hash: c03a3...dd2 7
WubWub Skrevet 4. mars 2015 Forfatter #7 Skrevet 4. mars 2015 Han er nok langt fra psykopat. Om du leser innleggene hans ser du at han er for emosjonell og altfor lite kalkulerende. Han er nok bare en ensom sjel.Anonymous poster hash: c03a3...dd2 Dette stemmer ganske bra
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #8 Skrevet 4. mars 2015 Dette stemmer ikke. Undertøkelser viser til at de fleste toppene innen politikk og næringsliv er psykopater. Med andre ord så bidrar psykopater positivt til samfunnet. Så jeg var nysgjerrig om noen kunne dele noen fine samlivs historier om en snill psykopat NEI! Jeg har diskutert det her med deg i tråden du lagde om at ledere er psykopater. DET STEMMER IKKE. Jeg fordyper meg for tiden i arbeidspsykologi, og det er viktig poeng i at god ledelse består at empatiske og medmenneskelige ledere. Vi ligger langt foran andre land med vårt arbeidsliv her i Norge, og det er fordi vi har et sånt medmenneskelig syn på det. Det er ikke noe som heter en snill psykopat. Kan du ikke forstå det? Hvordan må jeg forklare det for å få deg til å forstå det? Du bør ta deg en tur innom Psykologisk Institutt på Gaustad og høre på noen forelesninger der en dag, særlig de om abnormalitet, og forstå hvor feil du tar. Anonymous poster hash: f3a24...b60 4
WubWub Skrevet 4. mars 2015 Forfatter #9 Skrevet 4. mars 2015 NEI! Jeg har diskutert det her med deg i tråden du lagde om at ledere er psykopater. DET STEMMER IKKE. Jeg fordyper meg for tiden i arbeidspsykologi, og det er viktig poeng i at god ledelse består at empatiske og medmenneskelige ledere. Vi ligger langt foran andre land med vårt arbeidsliv her i Norge, og det er fordi vi har et sånt medmenneskelig syn på det. Det er ikke noe som heter en snill psykopat. Kan du ikke forstå det? Hvordan må jeg forklare det for å få deg til å forstå det? Du bør ta deg en tur innom Psykologisk Institutt på Gaustad og høre på noen forelesninger der en dag, særlig de om abnormalitet, og forstå hvor feil du tar. Anonymous poster hash: f3a24...b60 I den andre tråden så gav jeg deg bevis på at psykopater er det beste lederne i næringslivet. De tør der vi andre intet våger, og som regel har psykopater peiling og vi som samfunn nyter godene av psykopaters risiko villighet
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #10 Skrevet 4. mars 2015 I den andre tråden så gav jeg deg bevis på at psykopater er det beste lederne i næringslivet. De tør der vi andre intet våger, og som regel har psykopater peiling og vi som samfunn nyter godene av psykopaters risiko villighet En youtubevideo? Det trumfer ikke alt jeg har lært av pensumbøkene skrevet av kjente psykologer verden over. Selvsagt vil ikke mine ord her i forumet kunne overbevise deg, for du har ikke den kunnskapen jeg har desverre og klarer ikke å forstå, men du tar i alle fall feil. Det er ingen kausalitet ved det å ta risker og det å være psykopat. Anonymous poster hash: f3a24...b60 4
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #11 Skrevet 4. mars 2015 Du bør ta deg en tur innom Psykologisk Institutt på Gaustad og høre på noen forelesninger der en dag, særlig de om abnormalitet, og forstå hvor feil du tar. Anonymous poster hash: f3a24...b60 Anonymous poster hash: 1cdbb...338
WubWub Skrevet 4. mars 2015 Forfatter #12 Skrevet 4. mars 2015 (endret) En youtubevideo? Det trumfer ikke alt jeg har lært av pensumbøkene skrevet av kjente psykologer verden over. Selvsagt vil ikke mine ord her i forumet kunne overbevise deg, for du har ikke den kunnskapen jeg har desverre og klarer ikke å forstå, men du tar i alle fall feil. Det er ingen kausalitet ved det å ta risker og det å være psykopat. Anonymous poster hash: f3a24...b60 leit og dumt at du skal ha så mange fordommer , stereotyper og generaliseringer. Husk på : ikke skjær alle over en og samme kam. Det finnes mange flotte psykopater som vi burde sette pris på Endret 4. mars 2015 av WubWub
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #13 Skrevet 4. mars 2015 leit og dumt at du skal ha så mange fordommer , stereotyper og generaliseringer. Husk på : ikke skjær alle over en og samme kam. Det finnes mange flotte psykopater som vi burde sette pris på Hvor for du det at jeg har disse fordommene fra? Det er faktum at jeg kan mer om dette enn deg, du har studert historie, jeg psykologi. Så jeg prøver å forklare deg hvordan det henger sammen, og hvordan du tar feil, men det er tydelig at jeg ikke når frem. Anonymous poster hash: f3a24...b60
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #14 Skrevet 4. mars 2015 Sett for mye Dexter, kanskje? Anonymous poster hash: a3d53...5ca 1
WubWub Skrevet 4. mars 2015 Forfatter #15 Skrevet 4. mars 2015 Hvor for du det at jeg har disse fordommene fra? Det er faktum at jeg kan mer om dette enn deg, du har studert historie, jeg psykologi. Så jeg prøver å forklare deg hvordan det henger sammen, og hvordan du tar feil, men det er tydelig at jeg ikke når frem. Anonymous poster hash: f3a24...b60 det er du som tar feil om du hevder at psykopater ikke dominerer næringslivet og politikken. jeg liker ikke angripe andre mennesker men, om du har studert psykologi men ikke fått med deg at sosiopater som oftest har ledende stillinger så har du gått glipp av mye studier. 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #16 Skrevet 4. mars 2015 det er du som tar feil om du hevder at psykopater ikke dominerer næringslivet og politikken. jeg liker ikke angripe andre mennesker men, om du har studert psykologi men ikke fått med deg at sosiopater som oftest har ledende stillinger så har du gått glipp av mye studier. Unnskyld meg? Fikk du meg deg at jeg fordyper meg innen arbeidspsykologi? Det kan godt være at ledere er kalde, kyniske, tar store risikoer og styrer med jernhånd - ja. Det benekter jeg ikke. Men å gi dem diagnosen (!) dyssoial personlighetsforstyrrelse (tygg på det ordet, er du grei) er too far fetched. Anonymous poster hash: f3a24...b60 2
WubWub Skrevet 4. mars 2015 Forfatter #17 Skrevet 4. mars 2015 Unnskyld meg? Fikk du meg deg at jeg fordyper meg innen arbeidspsykologi? Det kan godt være at ledere er kalde, kyniske, tar store risikoer og styrer med jernhånd - ja. Det benekter jeg ikke. Men å gi dem diagnosen (!) dyssoial personlighetsforstyrrelse (tygg på det ordet, er du grei) er too far fetched. Anonymous poster hash: f3a24...b60 høres ikke ut som du har peiling om du ikke er klar over at vi sosiopater dominerer det som er innen arbeidslivet. 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #18 Skrevet 4. mars 2015 høres ikke ut som du har peiling om du ikke er klar over at vi sosiopater dominerer det som er innen arbeidslivet. "Vi sosipater" Okei. Jeg gir meg. Lev videre i drømmeverdenen din. Anonymous poster hash: f3a24...b60 4
WubWub Skrevet 4. mars 2015 Forfatter #19 Skrevet 4. mars 2015 "Vi sosipater" Okei. Jeg gir meg. Lev videre i drømmeverdenen din. Anonymous poster hash: f3a24...b60 var det jeg tenkte meg
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #20 Skrevet 4. mars 2015 Unnskyld meg? Fikk du meg deg at jeg fordyper meg innen arbeidspsykologi? Det kan godt være at ledere er kalde, kyniske, tar store risikoer og styrer med jernhånd - ja. Det benekter jeg ikke. Men å gi dem diagnosen (!) dyssoial personlighetsforstyrrelse (tygg på det ordet, er du grei) er too far fetched. Anonymous poster hash: f3a24...b60 Det gamle psykopatbegrepet er splittet inn i antisosial og narsissistisk personlighetsforstyrrelse også. Det er liten tvil om at mange ledere er narsissister. Men jeg tviler på at disse er dyktige ledere. Jeg tror heller dette er mennesker som driver bedrifter i grøfta.Anonymous poster hash: d7aaf...a4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå