AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #1 Skrevet 4. mars 2015 Har hørt om fantomsmerter, men ikke fantomkløe. Har ikke følelser i den ene fingertuppen og i dag har det klødd der. Når jeg har klødd der så har det ikke funka fordi jeg kan jo ikke kjenne noe.. Kan man ikke gjøre noe med slikt?Anonymous poster hash: 974eb...631
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #3 Skrevet 5. mars 2015 kan det være nervetråder som gror og vokser ? Ja, for jeg har sydd på nerver. GUUUD så slitsomt! Det klør noe innmari, men det funker jo ikke å klø.. De på sykehuset synes det var veldig morsomt da jeg sa det ved kontroll i dag () men det er jo veldig irriterende og ekkelt om du forstår. De hadde ikke noen løsning på det de heller. Anonymous poster hash: 974eb...631
Sugerøret Skrevet 5. mars 2015 #4 Skrevet 5. mars 2015 uhmm hvis du har mistet følelse i hånd /fingrer,så kan nemlig nervetråde vokse igjen ja..Og være grunn til kløe. Men nå jeg veldig i tvil om du er sur,sarkastisk eller tuller med ditt svar..Så takk for meg
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #5 Skrevet 5. mars 2015 uhmm hvis du har mistet følelse i hånd /fingrer,så kan nemlig nervetråde vokse igjen ja..Og være grunn til kløe. Men nå jeg veldig i tvil om du er sur,sarkastisk eller tuller med ditt svar..Så takk for meg Jeg er hverken sur, sarkastisk eller tuller med mitt svar. Troller du eller? Nervene ble skjært av og ble sydd på i operasjon. Det er mulig å sy på nerver Sant? Og så må det jo gro dette her da og ting tar tid. Jeg skreiv "GUUUD så slitsomt" fordi det er GUUD så slitsomt at det klør og så funker det ikke å klø. Så hvorfor ble du plutselig så innmari sur? Hva var det du misforstod? Anonymous poster hash: 974eb...631
Sugerøret Skrevet 5. mars 2015 #6 Skrevet 5. mars 2015 som jeg skrev,jeg ble i tvil om du tullet eller hva du holdt på med ,med tanke på ditt svar. "Ja, for jeg har sydd på nerver." tolket jeg som du svarte sarkastisk. Beklager om det var feil
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #7 Skrevet 5. mars 2015 som jeg skrev,jeg ble i tvil om du tullet eller hva du holdt på med ,med tanke på ditt svar. "Ja, for jeg har sydd på nerver." tolket jeg som du svarte sarkastisk. Beklager om det var feil Nei, det er ikke sarkastisk.. Man kan helt fint sy på nervene som blir revet av, men hos meg ble den litt stram (siden en bit ble revet ut) men det kommer til å ordne seg etterhvert -TS Anonymous poster hash: 974eb...631
Sugerøret Skrevet 5. mars 2015 #8 Skrevet 5. mars 2015 jeg vet at nerver kan gro/vokse sammen ,derfor jeg svarte som jeg gjorde.Men du skrev Fantom. og da oppfattet jeg det som du IKKE hadde fått skåret nerver over,. og svaret var da som det ble rart legen ikke forklarte dette egentlig
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #9 Skrevet 5. mars 2015 jeg vet at nerver kan gro/vokse sammen ,derfor jeg svarte som jeg gjorde.Men du skrev Fantom. og da oppfattet jeg det som du IKKE hadde fått skåret nerver over,. og svaret var da som det ble rart legen ikke forklarte dette egentlig Legen sa at det er normalt jeg ikke har følelse i fingeren siden det er bare 1,5 uker siden jeg opererte (og de sydde sammen nervene) og jeg vil få tilbake følelse etterhvert håper de, og jeg bare kalte det fantomkløe, men vet ikke om det er riktig ord for det. Det er uansett slik at det klør og når jeg klør på fingeren så kan jeg ikke kjenne det fordi jeg som sagt ikke har følelser der.. Og det er utrolig frustrerende :/ Anonymous poster hash: 974eb...631
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå