Gå til innhold

Homsepatruljen!!


*Lene*

Anbefalte innlegg

Noen flere enn meg som har blitt hektet??

Blir spennende å se den norske utgaven :-)

Når begynner den på tv? Noen som har fått med seg det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er nok hektet :-) Synes de er såååå artige :ler:

Vet ikke når den norske serien begynner, men er redd det skal bli ett antiklimaks etter den amerikanske utgaven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den amerikanske versjonen kommer med splitter nye episoder på TV3 førstkommende mandag! :hoppe:

De har sendt splitter nye episoder de siste tre mandagene... og så går de i reprise påfølgende lørdag klokken 20.

Absolutt hekta - og er veldig spent på om de nroske følger opp eller om de bare er en dårlig kopi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den norske har premiere 9 september.. *gleder seg* Får bare håpe det ikke blir sånn som den norske ungkaren. (Altså, bare teit i grunn..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Homsepatruljen er helt konge.Liker veldig godt han blond blonde femidotten som hele tiden skal shjuuushje ting opp jeg.Han har jo ikke vært så heldig med utseende da stakkars, men tonnevis av sjarm det har han :hjerter:

Den norske serien kommer jeg høyst sansynligvis ikke til å følge med på.De norske etterligningene av disse amerikanske programmene har en tendens til å bli et par og tredve hakk dårligere enn orginalen.

Ungkaren for eksempel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes også de er helt hærlige :-) og koser meg med å se episodene! Tror ikke den norske versjonen blir så bra - men det er jo ganske typisk når noen skal herme etter!

Klems Charmina

:babysmokk: 88 dager til termin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er kjempesøte :) Lurer på om de har kjærester...

Må være nokså pinlig å være kjæresten til deres ofre. Spesielt når leiligheten etc blir slaktet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er kjempesøte :) Lurer på om de har kjærester...

Må være nokså pinlig å være kjæresten til deres ofre. Spesielt når leiligheten etc blir slaktet..

Jepp, de tar frem mye driit..hehe! Men det er vel de som "melder" dem på også?

Jeg skal ihvertfall la den norske versjonen få en sjanse :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her i Danmark sendte de den danske versjonen før den originale amerikanske. For å si det sånn.. Den danske versjonen var så dårlig at jeg ikke en gang orket så begynne å se på den amerikanske når de begynte å sende den. Har sikkert gått glipp av noe men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...