Gå til innhold

Dominance and Submission

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å prøve ut dette med Dominance and Submission med kjæresten. Noen som har erfaringer/tips? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenner dere begge på det? Og hvem av dere tenner på å være dom og sub? Det er i hvertfall ett sted å starte å finne utav det. Ellers så kommer en langt med litt bondagetape, en blindfold og litt fantasi ;)

Skrevet

Regner med at det er snakk om kun seksuelt? I så fall er det første dere må gjøre å snakke om det, hvis dere ikke har gjort det da. Hvem er dom, hvem er sub, vil dere kanskje bytte på? Som den fanen av lister jeg er, tenker jeg også at et skjema med ja, nei og kanskje-kolonner kan være greit angående hva dere vil prøve ut. Sett av en del tid til å snakke om det her, for det er veldig viktig at man har klart for seg hva som er greit og ikke for at det skal bli en bra opplevelse for begge to!

Av utstyr så tenker jeg man allerede har en hel del hjemme, og ellers finner man mye billig på Clas Ohlson som kan brukes. Kjæresten og jeg bruker tau derfra, såvidt jeg husker, og det funker kanon! Sånne kroker man henger opp blomster med kan brukes hvis man vil prøve en stående variant av bondage, for eksempel. Stekespader, tresleiver o.l. funker minst like bra til spanking som pisk kjøpt på Kondomeriet, eller håndflaten for den del. Voks skal visst også være bra, men kjøp billige lys (voksen blir ikke så varm som med kvalitetslys, dermed mindre sjanse for skade). Isbiter eller fjær er også klassikere for å tease en som er blindfoldet, så det er jo en mulighet. Det er bare fantasien som setter grenser, egentlig

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har egenlitg ikke så utbredt erfaring med s&m men vi har gjort noen varianter tidligere hvor han har holdt meg fast eller har skrevet stygge ting på kroppen min med tusj. Vi har brukt såkalt ductape, så finnes det også noen mere spennende varianter med plastikkpose over hodet... er veldig deilig når du på en måte mister pusten litt også kjenner gutten ta ordentlig tak på vagina og stimulerer veggene. Får ganske sterk orgasme da men du må være forsiktig i så fall.

Anonymous poster hash: 90fd3...ae7
Skrevet

Jeg har egenlitg ikke så utbredt erfaring med s&m men vi har gjort noen varianter tidligere hvor han har holdt meg fast eller har skrevet stygge ting på kroppen min med tusj. Vi har brukt såkalt ductape, så finnes det også noen mere spennende varianter med plastikkpose over hodet... er veldig deilig når du på en måte mister pusten litt også kjenner gutten ta ordentlig tak på vagina og stimulerer veggene. Får ganske sterk orgasme da men du må være forsiktig i så fall.

Anonymous poster hash: 90fd3...ae7

picard-facepalm.jpg

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...