AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #1 Skrevet 4. mars 2015 Kjæresten min er lat og uinteressert på forspillfronten! Han er bare interessert i et par ting som er opphissende for ham selv, og går raskt over til penetrering. Det skjer ofte at han ikke engang berører klitoris eller brystene under seansen. Ja, vi har snakket om det, men det skjer lite likevel, så jeg må nok være etter ham som en hauk for å få forandring og slutte å ta sexen som den er. Det blir et begrenset utbytte for meg med så lite forspill. Jeg vet jeg kan nyte mye mer enn det som nå er realiteten. Spørsmålet: Hva gjør dere, og hvor mye tid bruker dere på forspill? Lurer på hva jeg realistisk skal satse på å få ham med på. Og så vil jeg jo egentlig at han skal være ekte opptatt av meg også, jeg vil ikke ha ham som en robot som blir instruert... (Ønsker ikke dump ham-kommentarer. Han ville gått gjennom ild og vann for meg, og vi skal løse dette. Vi har vært sammen lenge.) Hilsen frustrert...Anonymous poster hash: b451c...a47
Gjest Snuppeluren Skrevet 4. mars 2015 #2 Skrevet 4. mars 2015 Jeg lurer på hvordan du klarer å bli våt nok? Hvis det er et problem, kan du jo bruke det som argument... Jeg synes typen min er god på forspill, ofte er det jeg som må gi han beskjed om at jeg vil ha kuken hans inni meg. Han gjør ikke noe mer "spennende" enn å kysse og stryke meg over hele kroppen, samt fokusere på klitoris og gi tydelig uttrykk for at han vil ha meg. Å høre han puste tyngre er også en del av forspillet synes jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #3 Skrevet 8. mars 2015 Jeg lurer på hvordan du klarer å bli våt nok? Hvis det er et problem, kan du jo bruke det som argument... Jeg synes typen min er god på forspill, ofte er det jeg som må gi han beskjed om at jeg vil ha kuken hans inni meg. Han gjør ikke noe mer "spennende" enn å kysse og stryke meg over hele kroppen, samt fokusere på klitoris og gi tydelig uttrykk for at han vil ha meg. Å høre han puste tyngre er også en del av forspillet synes jeg. Sånn kjæreste vil jeg også ha! De jeg har vært med har en tendens til å bare fokusere på en ting, men jeg ønsker lidenskap, å bli berørt og kost med på hele kroppen, lengtet etter. Anonymous poster hash: 75268...949
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå