Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Leste på denne saken og ser folk i kommentarfeltet skriver at London er ødelagt og farlig. Visste ikke at det er så ille der, trodde det var på nivå som Oslo?Har hatt lyst å ta en tur men mister litt lysten da :P

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2973269/Murder-probe-launched-teenage-cyclist-15-stabbed-death-north-London-street-bike-theft.html#article-2973269

Anonymous poster hash: 3f2e2...5ba

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan bli påkjørt i fotgjengerfeltet på Toten og deretter dø. Ting kan skje uansett hvor du befinner deg.

Anonymous poster hash: 0b7f0...57d
Skrevet (endret)

London er nok et eksempel på hvordan ting kan utvikle seg om vi er naive nok.

Og Oslo er langt langt ifra like gale som London.

De sliter nok også med arbeidsledighet .

Endret av ensombåttur
Skrevet

Unngå bydelene med mest ikke-vestlige innvandrere, ser du bort i fra disse er det veldig rolig og greit med patruljerende politi.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Alle byer har områder man kanskje bør holde seg unna, synes ikke London er verre enn andre steder.

Har bodd i London, og var der sist i nyttårshelgen, og følte meg trygg. Men jeg unngår områder hvor jeg veit det kan være litt "skumlere", og tar generelle forhåndsregler, som jeg gjør i alle andre byer i verden.

Anonymous poster hash: b2c09...1bc
AnonymBruker
Skrevet

Ok :) følte meg latterlig trygg på Manhatten, NY, selv gatelangs alene på natta, og hadde trodd London var i "samme gate" som der borte men virker jo mye verre.

AnonymBruker
Skrevet

Why does the Thames run through London?
Because if it walked it would get mugged.

Anonymous poster hash: 22f59...497
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

London utrygg? Hadde ikke ofret en tanke til det. Har akkurat tuslet på gatene i Kairo i dag morges og kan ikke si jeg var redd , selv om ting skjer på Tahrir .

Anonymous poster hash: e5384...d21

Skrevet

Det er jo bare å holde seg vekke fra visse folk og kulturer. Så er man faktisk trygg for det meste :blomst:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Unngå bydelene med mest ikke-vestlige innvandrere, ser du bort i fra disse er det veldig rolig og greit med patruljerende politi.

Den dagen du setter din fot i London vil du lære deg et nytt ord: chav.

Skrevet

Den dagen du setter din fot i London vil du lære deg et nytt ord: chav.

Det er jo faen meg en film din idiot. Med selveste Michael Caine fra Batman, du prøver å skremme folk til å tro på den feilslåtte agendaen din.

AnonymBruker
Skrevet

Drapet skjedde i et rimelig ok strøk, altså. Caledonian road er den veien som er mest populær å bo langs, og Islington er Londons svar på Frogner.

Anonymous poster hash: 19998...495
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Men for å svare på spørsmålet ditt... Jeg bor i London og har vært vitne til en del kriminalitet. Likevel har det aldri skjedd meg noe personlig, og jeg føler meg generelt trygg. Hold deg til opplyste gater, gjem verdisaker og se selvsikker ut. London er fantastisk, og sjansen for at du havner i trøbbel er forsvinnende liten.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Drapet skjedde i et rimelig ok strøk, altså. Caledonian road er den veien som er mest populær å bo langs, og Islington er Londons svar på Frogner.

Oi, så for meg det verste gangsterstrøket.. Takk for tips :)

Gjest Evans
Skrevet

London har vel alltid vært litt farlig, så det er vel ingen nyhet. Som i alle andre storbyer er det greit å ta sine forhåndsregler med tanke på hvor du beveger deg, og ikke snurr deg inn i mørke bakgater om natta.

Jeg har bodd i London en liten periode, og vært der utallige ganger. Jeg har aldri følt meg utrygg, men jeg har ikke tusla ute midt på natta. Ønsker du å reise til London, så gjør det :)

AnonymBruker
Skrevet

Caledonian Road er IKKE et rimelig ok strøk. Islington generelt er helt knallbra, men Caledonian Road er kjent som den delen av Islington man gjerne holder seg unna. Hilsen ei som heldigvis bor et kvartal unna (forskjellen fra den ene gaten til den andre er enorm).

Anonymous poster hash: 458a5...206

AnonymBruker
Skrevet

Når det er sagt har jeg aldri følt meg utrygg i London. Syns det var verre i Oslo, egentlig.

• Liker 2
Skrevet

Når det er sagt har jeg aldri følt meg utrygg i London. Syns det var verre i Oslo, egentlig.

Jeg føler meg også generelt tryggere i London enn i Oslo. Drap og ran skjer overalt, men jeg slipper typisk å gå slalom mellom dopere og doplangere i hovedgatene i London.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ikke si at det er direkte utrygt, men det er områder i den østlige delen jeg ville holdt meg unna, typiske forstatdssteder med mye fattigdom, dårlige livsvilkår etc. Men det er jo en av verdens store byer så ting skjer selvsagt, når folk bor så tett på hverandre.

Anonymous poster hash: 0d1f3...dcd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...