Gå til innhold

Dere som jobber 08-16

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lar ikke barnet være lenger enn fra 9.00 til 15.00 i barnehagen. De små blir jo ofte helt utslitte.

Anonymous poster hash: 8fbef...06c

omg, det var ikke det tråden handlet om! Mange begynner på jobb klokka åtte og da må man levere før man reiser på jobb. Og mange er ikke ferdig før klokka fire. Og nei, barna blir ikke noe mer utslitt fordi foreldra jobber sånn...

Anonymous poster hash: 41a65...8ed

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kunne du sagt dette til arbeidsgiverne rundt om i landet også? ;) Jeg har en arbeidsgiver som forventer at jeg stiller opp til visse tider på jobben og jeg kan ikke akkurat si opp jobben for så å søke ny, hvor jeg krever å få en arbeidstid som matcher med at barnet kun skal være 6 timer i barnehagen.

Eller vent. Er du hjemmeværende du kanskje..? For noen av oss andre må være med å bidra i samfunnet desverre :(

Anonymous poster hash: 61ca7...609

Ikke bry deg om slike bedrevitere. Er bare tull fra a til b. Jeg har et veldig aktivt barn som elsker barnehagen. Hun er ikke noe mer utslitt om hun er i bhg fra 8- 16 enn 9-15.

Anonymous poster hash: 41a65...8ed

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Om folk er litt flinkere å planlegge når de søker barnehageplass så går dette mye bedre. De fleste vil ha en barnehage nært der de bor, mens de hadde fått mye igjen for å velge en nært jobb istedet.

Anonymous poster hash: 0d8f8...821

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...