AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #1 Skrevet 4. mars 2015 Jeg og kjæresten vurderer cruise i sommer, men er usikre på om dette er mest for pensjonistene? Eventuelt hvilket cruise som passer for oss under 30 :-)Anonymous poster hash: 5e0ff...45c
caroprins Skrevet 4. mars 2015 #2 Skrevet 4. mars 2015 http://www.apollo.no/reiser/europa/spania/cruise/cruise-fra-barcelona-med-allure-of-the-seas Her finner du alle aldersgrupper og denne båten har alt og mer til. Til vanlig seiler hun I Karibien men denne sommeren skal hun være i Middelhavet og Apollo kjører fly og cruise I en pakke. Bestill frakt tur/ retur flyplass- cruise terminal så blir dere fraktet til og fra. Veldig enkelt og greit. Seilingen har mulighet for mange flotte utflukter også. Jeg har heldigvis allerede billett på en uke ombord her og jeg gleder meg.
super-ida Skrevet 5. mars 2015 #3 Skrevet 5. mars 2015 Vi er 31 og 34 og var på 14 dagers cruise fra Tampa i Florida til cayman island, colombia, gjennom panama kanalen, costa rica, cabo i mexico og iland i los angeles. Snitt alderen på turen var nok rundt 55-60 år.... Men dette var et veldig spesielt cruise i og med at det gikk gjennom panamakanalen. Det car Carnival cruiselines andre tur igjennom der noen gang. Cruiset skulle også rett videre til Australia fra LA så mange ble med videre. Cruiseverten fortalte at aldri hadde et carnival cruise hatt flere expiriencede- cruisers ombord....så tydelig at dette var et spesielt tilfelle. Vi likte å være på cruise uansett, men klart det hadde vært hyggelig om det hadde vært noen vi kunne blitt kjent med
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #4 Skrevet 5. mars 2015 Har vært på cruise fra Miami til bahamas og diverse steder i Karibien. Anbefales på det sterkeste, er ganske dyrt, men veldig verdt det. Var så og si ingen pensjonister der, mennesker i alle aldre. Jeg har tenkt å ta med meg samboern på tilsvarende cruise en gang i fremtiden, var helt fantastisk, du hadde alt du trengte på båten, flere resturanter, nydelig mat, og drikk så mye alkohol man vil. Kostbart, men verdt det! Anonymous poster hash: 4d707...e6b
Anglofil Skrevet 5. mars 2015 #5 Skrevet 5. mars 2015 Jeg derimot synes ikke cruise er særlig dyrt. Og ja, det passer for alle aldre. Selv var jeg på Oasis of the Seas på cruise i Karibien i 2012. Fantastisk ferie, mye å gjøre, mange tilbud. Ønsker å reise på en ny cruise-ferie, det er fantastisk måte å feriere på. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #6 Skrevet 7. mars 2015 Anbefaler dere å dra med Royal Caribbeaneeller Norwegian Cruiseline. Generelt er gjennomsnittsalderen lavere på turer i Karibia, men Middelhavet på sommerstid vil uansett ikke være overdrevent mye pensjonister og bingo. De to rederiene holder en litt yngre profil, og det kan tidvis være mye liv og røre ombord om man ønsker det. Anonymous poster hash: b1363...440
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå