Gå til innhold

Blowjobben...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For alle dere jenter som fortsatt ikke har en ide om hvordan man utfører en god bj!

70+ % dreier seg om alt omkring blowjobsen. Dette vil si måten du gjør det på.

1. Gi lyd fra deg! Det er viktig for menn å vite at du nyter ham. Stillheten gir ingen verdens ting.

2. Må du ha øynene lukket gjennom hele seansen? Hadde det skadet å ta en titt på han du suger? Kunne det kanskje vært litt sexy å i ny og ne se ham inn i øynene mens du suger ham? Oh yes!

3. Rolig og "kontrollert" er bare digg når det er like før det går for ham - som i en slags tease. Inntil det punktet skal det suges som om du ikke kan få ham til å sprute i munnen din fort nok.

30- % friksjonen du lager. Og ja, jeg har til og med opplevd å bli blåst på (som om det skulle gi noe som helst?). Dette betyr, skal du kun suge så bør du være en mester i det, alle dere andre må runke ham i tillegg....

Hvor lyst har dere egentlig til å bli flike til å tilfredsstille typen? jeg våger å påstå at menn generelt sett (dog ikke nødvendigvis bedre) prøver å grave frem tips og triks for å tilfredsstille damen, og gjerne er bedre i å spørre og bli fortalt.... Oppgitt over det jeg oppfatter som useriøse damer

Anonymous poster hash: b0f1b...549

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min liker lange seanser med rolig og kontrollert og vil ikke ha hurtig suging før han har ligget der og stønnet og nytt munnen min på pikken sin lenge. Så menn er forskjellige på hvordan de vil bli sugd.

Anonymous poster hash: 3c4f5...8cf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Din jævla mannssjåvinist!

Anonymous poster hash: 15d61...09c
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ok.

Anonymous poster hash: f8354...497
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Din jævla mannssjåvinist!

Anonymous poster hash: 15d61...09c

Hvordan det?

I alle år har fokuset vært på at menn må se og lære seg hvor denne klitorisen befinner seg, og hvordan tilfredsstille den. Hvordan blir dette annerledes? Mannlig seksualitet er ikke den samme som kvinnelig seksualitet, og det må da være lov?

Anonymous poster hash: b0f1b...549

Skrevet

Vell, det var opplysende. Jeg mener dette må inn i seksualundervisningen! Lær de unge om hvordan de holder sin fremtidige mann lykkelig! For det holder ikke å kommunisere med partneren sin og finne ut hva de liker(som forøvrig IKKE er en del av mystikken og pirrende)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...