Alisha Skrevet 4. mars 2015 #1 Skrevet 4. mars 2015 Fikk akkurat telefon fra legen min om at jeg burde komme inn til time i morgen. Men får du time selv om det ikke er "dårlige nyheter" etter å tatt prøver?
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #2 Skrevet 4. mars 2015 Her jeg bor hører man ikke noe mer etter å ha tatt prøver om de var helt fine. Lykke til, fortell gjerne hvordan det går Anonymous poster hash: 5b5eb...df6
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #3 Skrevet 4. mars 2015 Kanskje det kommer an på hva slags prøve det er ? På f.eks kjønsssykdommer tror jeg man kun hører noe dersom man er smittet.. Ønsker deg lykke til Anonymous poster hash: f5c9a...2dd
Alisha Skrevet 4. mars 2015 Forfatter #5 Skrevet 4. mars 2015 Det spørs jo hva slags prøver det er. Blodprøver
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #6 Skrevet 4. mars 2015 Blodprøver Jaja, men HVORFOR er det tatt prøver. De har nok funnet noe, men det betyr ikke nødvendigvis at det er dårlige nyheter, man flyr jo ikke rundt og tar blodprøver om man føler seg helt topp. Hvis de har oppdaget noe så vil legen antakelig fortelle hva slags behandling du trenger, hvis ikke vil de sikkert diskutere videre utredning av det du plages med. Anonymous poster hash: 2a5f3...fd4
Rinta90 Skrevet 4. mars 2015 #7 Skrevet 4. mars 2015 Har kun blitt innkalt etter blodprøver da jeg hadde jernmangel og legen ville snakke med meg om hva som burde gjøres og hvordan jeg skulle komme opp på normale verdier. Dette går nok bra
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #8 Skrevet 4. mars 2015 Du får time når det er funn på prøver, trenger ikke være de dårligste nyheter da. Men da er det vel snakk om behandling eller slikt. Anonymous poster hash: aae4c...deb
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #9 Skrevet 4. mars 2015 Jeg fikk bare brev i posten som svar på mine blodprøver. Stod at jeg hadde jernmangel, og burde ta "de og de" tablettene "så og så" lenge. Ellers har jeg fått svar på celleprøve i posten, men bare at den var normal. Med klamydiaprøve så har jeg ikke hørt noe, men da fikk jeg beskjed om at de bare tok kontakt hvis den var positiv. Tenker litt at det kommer an på hva de undersøkte i disse blodprøvene. Er det noe som trenger mer oppfølging/behandling, så vil de nok ha deg inn for å kunne legge en plan sammen med deg. For "småting" som jernmangel, så er det nok ikke alle legene som følger opp med legetime - men det varierer. Skjønner at du er bekymret, men det går nok bra. Anonymous poster hash: 09494...7f4
Alisha Skrevet 4. mars 2015 Forfatter #10 Skrevet 4. mars 2015 Jeg fikk bare brev i posten som svar på mine blodprøver. Stod at jeg hadde jernmangel, og burde ta "de og de" tablettene "så og så" lenge. Ellers har jeg fått svar på celleprøve i posten, men bare at den var normal. Med klamydiaprøve så har jeg ikke hørt noe, men da fikk jeg beskjed om at de bare tok kontakt hvis den var positiv. Tenker litt at det kommer an på hva de undersøkte i disse blodprøvene. Er det noe som trenger mer oppfølging/behandling, så vil de nok ha deg inn for å kunne legge en plan sammen med deg. For "småting" som jernmangel, så er det nok ikke alle legene som følger opp med legetime - men det varierer. Skjønner at du er bekymret, men det går nok bra. Anonymous poster hash: 09494...7f4 Tidligere har jeg hatt for mye jern, så krysser nesten fingrene for at det er noe slikt. Prøvene ble bare tatt som en ekstra sjekk, tror det meste av de vanlige prøvene ble tatt. Kan være fordi jeg sliter litt med halsen og at de har funnet ut noe der da. Men kjenner jeg er kjempenervøs, haha. Tenker bare det værte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå