AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #21 Skrevet 4. mars 2015 Og papegøye i ett øre! Anonymous poster hash: bff71...fbe Ja, det var akkurat det jeg tenkte faktisk Hadde en lærer som hadde en asymmetrisk frisyre og hun hadde en papegøye i øret på den siden hvor håret var kortest. Og alltid flagrende, fargerike klær, selvfølgelig.Anonymous poster hash: 4bf85...e4d 1
daemonia Skrevet 4. mars 2015 #22 Skrevet 4. mars 2015 Jeg syntes noe av det jeg fant på Zalando nå var fint. Men da er det de plaggene med mer nøkterne mønster og ikke alt for mange farger på ett og samme plagg. Kunne gjerne gått med noe av det. Men generelt sett så blir det litt for mye for min del
Perelandra Skrevet 4. mars 2015 #23 Skrevet 4. mars 2015 (endret) Vakre klær etter min mening! Jeg er så lei nøytrale farger, og blir i dårlig humør av å besøke butikker hvor alle klærne er sorte, grå, beige eller marineblå. Denne kjolen kunne jeg gjerne tenke meg å bruke Edit - bildet ble borte, prøver igjen. Desigual grønn kjole Endret 4. mars 2015 av Perelandra 6
Kira-delta Skrevet 4. mars 2015 #24 Skrevet 4. mars 2015 (endret) Synes nå folk må gå inn for å være vanskelig om de virkelig mener at absolutt alle klærne fra et bestemt merke er grusomme. "Ville ikke gått med det selv" er en ting, men å kalle andre folk sine klær for grusomme er å ta det altfor langt. Finner man absolutt ingenting man synes ser ok ut så er det muligens ens egne holdninger det er noe galt med.http://www.desigual.com/es_ES/moda-mujer/vestidos/?howMany=15&viewAll=0&subir=true&view=viewTrue&sizeview=237Anonymous poster hash: 468a6...92a Du syns jeg har dårlige holdninger fordi jeg syns klærne er grusomme? Jeg kunne aldri ha gått med de selv, fordi de er grusomme. Fant en kjole som kanskje kunne se ok ut, hadde det ikke vært for at den så ut som en potetsekk i mønsteret. Endret 4. mars 2015 av Kira-delta 2
PrinsesseNila Skrevet 4. mars 2015 #25 Skrevet 4. mars 2015 Virkelig ikke min greie. Får litt "gal fargeklatt vibes" av klærne. Jeg kommer aldri til å bli sett i et Disigual plagg, men viss andre liker det så får de kjøre på. Jeg synes i hvertfall ikke det er spesielt pent... 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #26 Skrevet 4. mars 2015 Hvordan er størrelsen til Desigual-klærne? Jeg ser at de har klær opp til 2XL, men hos Ellos blir 2XL oppført som størrelse 44. Siden det er et spansk merke, regner jeg med plaggene er små i størrelsen? Anonymous poster hash: e57e0...bdf
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #27 Skrevet 4. mars 2015 Stygt. Ikke min stil i det hele tatt. Hadde heller sydd mine egne klær enn å gå med noe derfra. Anonymous poster hash: 56418...ac5 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #28 Skrevet 4. mars 2015 Det er egentlig ikke min stil i det hele tatt, og jeg blir svimmel av å gå inn i butikkene, men jeg har noen kjempefine klær derfra uten noe særlig mønstre på. Jeg ville ikke gått i hva som helst derfra, men har fått mye komplimenter for de klærne jeg har. Anonymous poster hash: 17366...be2
Pysa Skrevet 4. mars 2015 #29 Skrevet 4. mars 2015 Jeg vil gjerne ikke gå i samme type klær som datteren min brukte i bhg, så jeg har styrt unna.;-) Men syns mye av det de har er fint. 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #30 Skrevet 4. mars 2015 Hvordan er størrelsen til Desigual-klærne? Jeg ser at de har klær opp til 2XL, men hos Ellos blir 2XL oppført som størrelse 44. Siden det er et spansk merke, regner jeg med plaggene er små i størrelsen? Anonymous poster hash: e57e0...bdf De er ca et nummer mindre enn andre klær, jeg bruker som regel S eller 38 og pleier å ta M hos Desigual Anonymous poster hash: 17366...be2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #31 Skrevet 4. mars 2015 De er ca et nummer mindre enn andre klær, jeg bruker som regel S eller 38 og pleier å ta M hos Desigual Anonymous poster hash: 17366...be2 Takk for svar! Bruker 46/48, så da spørs det om noe av plaggene vil passe. Anonymous poster hash: e57e0...bdf
skreppamedleppa Skrevet 4. mars 2015 #32 Skrevet 4. mars 2015 Er det noen andre enn meg som synes at merket Desigual selger forferdelige hippie/gal lærer klær til en stiv pris? Ingen av klærne deres er fine jo, og jeg skjønner ikke hvorfor det er så mange som liker dem... Anonymous poster hash: b174a...2ec Vel selvsagt synes du det, her i Norge er det jo om å gjøre å gå nærmest i ett med parketten. dess mer lik en kan klare å være til sidekvinnen dess bedre. Nåde den kvinnen som liker andre farger enn grått, marieneblått, svart, olivengrønt og på en skikkelig spenstig dag kanskje en virkelig spretter champagne korken og drister seg ut med en litt lysere blåfarge enn ellers, men da er en skikkelig bad ass altså.. En er livredd for å skille seg litt ut, for å våge å være litt annerledes. Og ikke bare er en livredd for at en selv skal tørre det, en blir jaggu litt redd når en ser andre tør det istedenfor. Nei jeg har ikke et eneste plagg i fra dette merket selv i garderoben, på samme måte som jeg ikke har et eneste marineblått plagg i garderoben, men er det virkelig så innihampen irriterende for deg at andre går med slike plagg at du får et akutt sykdomsanfall av spysyken? Kanskje du burde holde deg hjemme da, om klærne til andre gjør deg syk. Ingen dauer av personlig stil, ingen krise skjedd om andre liker noe du ikke synes er fint. På trendtoppen i Norge de siste 6 årene er det det samme som går igjen og igjen og igjen og... gjesp, det plager meg ikke, blir ikke kvalm eller uvel men gud hjelpe meg så forfriskende og fantastisk deilig det er å se noe annet en det samme gamle klonings kvinnen som for alt i verden ønsker å være anonym og kjedelig. Desigual har noen klær jeg fint kunne gått med, og noe jeg ikke kunne gå med, på samme måte som mange andre klesmerker som en finner over alt. 6
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #33 Skrevet 4. mars 2015 Takk for svar! Bruker 46/48, så da spørs det om noe av plaggene vil passe. Anonymous poster hash: e57e0...bdf Da kan jeg garantere at de blir for små. I alle fall om du har mage og pupper. Anonymous poster hash: 0e3d0...da9
Mafalda Skrevet 4. mars 2015 #34 Skrevet 4. mars 2015 De har mye fint til barn. Enig! Jenta mi på 7 er knallsøt i Desigual-kjolene sine. Jeg er kanskje ikke like søt, men føler meg ikke som noen formingslærer-karikatur heller Har noen få kjoler derfra, og kombinert med ensfarget, nøytralt tilbehør og ditto hårsveis synes jeg resultatet blir akkurat passe. Noe av det kan bli over the top i forhold til farger og mønstere, men ikke alt.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #35 Skrevet 4. mars 2015 Vel selvsagt synes du det, her i Norge er det jo om å gjøre å gå nærmest i ett med parketten. dess mer lik en kan klare å være til sidekvinnen dess bedre. Nåde den kvinnen som liker andre farger enn grått, marieneblått, svart, olivengrønt og på en skikkelig spenstig dag kanskje en virkelig spretter champagne korken og drister seg ut med en litt lysere blåfarge enn ellers, men da er en skikkelig bad ass altså.. En er livredd for å skille seg litt ut, for å våge å være litt annerledes. Og ikke bare er en livredd for at en selv skal tørre det, en blir jaggu litt redd når en ser andre tør det istedenfor. Selv om jeg er enig i at det er litt i overkant å si at man blir fysisk dårlig av den typen klær er det oj ikke sånn at Desigual er det eneste merket man kan velge hvis man vil være noe annet enn anonym og kjedelig. Og det er ikke sånn at dersom man ikke liker akkurat Desigual så består garderoben utelukkende av marineblått og man er automatisk livredd for å skille seg ut. Anonymous poster hash: 4bf85...e4d 3
Djungelvrål Skrevet 4. mars 2015 #36 Skrevet 4. mars 2015 De som liker dem og går i dem er ofte 45 pluss og har fargerike "hippe" briller og "sporty" kort sveis. Jeg hater de klærne. Har sett en eneste fin kjole, den var lang, hvit og lyseblå uten alt det sinnsyke mønsteret. 5
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #38 Skrevet 4. mars 2015 Er det noen andre enn meg som synes at merket Desigual selger forferdelige hippie/gal lærer klær til en stiv pris? Ingen av klærne deres er fine jo, og jeg skjønner ikke hvorfor det er så mange som liker dem... Anonymous poster hash: b174a...2ec Datteren min fikk gavekort på Desigual i gave. Jeg trålte hele butikken, men slet lenge med å finne noe. Kom ut med en overpriset genser hun kan bruke til nøds i barnehagen Anonymous poster hash: 92211...ea5 1
Gjest Lille-pus Skrevet 4. mars 2015 #39 Skrevet 4. mars 2015 Vel selvsagt synes du det, her i Norge er det jo om å gjøre å gå nærmest i ett med parketten. dess mer lik en kan klare å være til sidekvinnen dess bedre. Nåde den kvinnen som liker andre farger enn grått, marieneblått, svart, olivengrønt og på en skikkelig spenstig dag kanskje en virkelig spretter champagne korken og drister seg ut med en litt lysere blåfarge enn ellers, men da er en skikkelig bad ass altså.. En er livredd for å skille seg litt ut, for å våge å være litt annerledes. Og ikke bare er en livredd for at en selv skal tørre det, en blir jaggu litt redd når en ser andre tør det istedenfor. Nei jeg har ikke et eneste plagg i fra dette merket selv i garderoben, på samme måte som jeg ikke har et eneste marineblått plagg i garderoben, men er det virkelig så innihampen irriterende for deg at andre går med slike plagg at du får et akutt sykdomsanfall av spysyken? Kanskje du burde holde deg hjemme da, om klærne til andre gjør deg syk. Ingen dauer av personlig stil, ingen krise skjedd om andre liker noe du ikke synes er fint. På trendtoppen i Norge de siste 6 årene er det det samme som går igjen og igjen og igjen og... gjesp, det plager meg ikke, blir ikke kvalm eller uvel men gud hjelpe meg så forfriskende og fantastisk deilig det er å se noe annet en det samme gamle klonings kvinnen som for alt i verden ønsker å være anonym og kjedelig. Desigual har noen klær jeg fint kunne gått med, og noe jeg ikke kunne gå med, på samme måte som mange andre klesmerker som en finner over alt. Som jeg skulle skrevet det selv, hvert eneste ord.... inkludert at egen garderobe ikke inneholder hverken marineblått eller plagg fra det merket som gir ts brekninger. - det må være plagsomt å måtte bruke så mye tid og energi på å sjekke priser og detaljer på plagg som gjør en fysisk dårlig. 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #40 Skrevet 4. mars 2015 Det er åpenbart noe galt med meg siden jeg har et par Desigualplagg til tross for at jeg bare er 25 år og ikke har et eneste kreativt eller pedagogisk bein i kroppen Anonymous poster hash: 97bc7...740 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå