AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #1 Skrevet 3. mars 2015 Det ble slutt mellom meg og samboer da jeg var gravid, vi har vært sammen i mange år å jeg trodde strengt tatt det skulle være oss. Han dro fra meg i svangerskapet noe som kom som et stort sjokk. Jeg hadde det svært tøft i ettertid, med kjærlighetssorg. Det er en stund siden dette nå. Vi har god kontakt og er gode venner etter at jeg tilga han etter han bare dro. Så til dilemmaet. Jeg har i 2 mnd pratet med en fyr. Han er veldig hyggelig. Jeg er ikke klar for noe forhold, men lurer på å innlede et sex forhold til han. Men jeg føler det er så dårlig gjort ovenfor barnet mitt. Høres sikkert rart ut, men føler jeg svikter som mamma om jeg har sex med en fyr som jeg ikke vil ha noe forhold til utover sex. Jeg syntes også det blir rart å skulle ha sex med en som ikke er far til barnet mitt. Vi ble sammen da vi var veldig unge. Jeg hadde et håp hele tiden om st han ville komme tilbake og at det ble oss to igjen, men han vil ikke fordi han mener jeg fortjener noe bedre etter det han gjorde. Å når han sier dette får jeg vondt sv han. Jeg har jo tilgitt han for det. Har jeg sex med denne fyren er det liksom helt over mellom meg og eksen, er vell det som skremmer meg litt. Så jeg trenger deres meninger. Hva hadde dere gjort? Anonymous poster hash: 87525...687
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #2 Skrevet 4. mars 2015 Hvor mange tråder skal du lage om dette...? Anonymous poster hash: 104bc...c93
Gjest Coolaid Skrevet 4. mars 2015 #3 Skrevet 4. mars 2015 (endret) Hvor mange tråder skal du lage om dette...? Anonymous poster hash: 104bc...c93 Det kommer vel an på hvor viktig det er for henne å få pult denne karen. Fra det ene til det andre. Du bør lære deg først som sist at du ikke bare en en mor, men også en kvinne. Du har behov som alle andre. Det er ingenting gale med å innlede et forhold til denne personen kun for sex. Det handler ikke om hva du gjør, men hvordan du gjør det. Det er klart at man ønsker å være en god rollemodell for egne barn. Det kan du også være. Så lenge du går inn i forholdet med at du er ærlig på at det ikke blir noe mer enn sex og dere begge er enig, så er du fortsatt en god rollemodell. Dersom du er fri og frank kan du gjøre hva du vil. Kanskje du finner ut at eksen din egentlig ikke var så bra som du vil ha det til. Han stakk av under svangerskapet - og nå vil han ikke være sammen med deg fordi han ikke er bra nok.... det rimer ikke hos meg. Tror ikke han er helt ærlig. Kos deg med deilig sex, få opp selvtilliten slik at du tør å finne noen som verdsetter deg. Det er min mening Endret 4. mars 2015 av Coolaid
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå