Gå til innhold

24 år og suger på tommelen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har lest litt på nett, og det er vist mange voksne som gjør det...
Er jeg alene om å slite med å slutte?



Anonymous poster hash: c51d1...b90
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når sånne tråder dukker opp så skulle jeg gjerne betalt en hundrings for å vite om det er sant eller såkalt trolling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når sånne tråder dukker opp så skulle jeg gjerne betalt en hundrings for å vite om det er sant eller såkalt trolling.

Sant, kosekluten min heter tutten (en genser jeg har brukt som koseklut i mange år).

TS

Anonymous poster hash: c51d1...b90

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Broren min på 22 år, kan fortsatt sutte på totten når han ser film ol.



Anonymous poster hash: d4b05...7cb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det... Hver sin smak.. gjorde det når jeg var liten og fikk 4 år med regulering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det... Hver sin smak.. gjorde det når jeg var liten og fikk 4 år med regulering

Aldri hatt behov for regulering, og ikke noe problemer med tennene.

TS

Anonymous poster hash: c51d1...b90

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kusina mi bruker fortsatt kosepute, hun er 26.

Helt ærlig syns det jeg det er merkelig, og har tatt meg selv i å prøve å finne ut om det er noe psykisk som plager/omsorgssvikt som er grunnen. Men det behøver vell ikke ligge noe alvorlig bak :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig verden. Sutter man på tommelen så er man så syk at enkelte ikke tror deg en gang, men sutter man på andre menns peniser, ja da er man helt normal :laugh:



Anonymous poster hash: 768c2...ca3
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv sutta jeg på tomlene til jeg var 11 år. Også kunne jeg bruke hva som helst som 'kose'.

Slutta pga skammen jeg ville føle om noen oppdaga det.

Anonymous poster hash: 05663...064

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 32 og gjør d samme.. Lukter godt og roer meg ned. Skal sies at jeg har jenteversjonen av ADHD. Ingen tannstillingsproblem.

Anonymous poster hash: fcc11...300

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 29 og gjør det fremdeles. Vil ikke si at jeg har noen psykiske problemer! Og tannstillingen min er fin ;)

Husker jeg "fersket" en bekjent av en kamerat mens han satt i sofaen og sugde på tommelen i en alder av 25 år. Tror dette er en slik ting som er vanligere enn folk tror!



Anonymous poster hash: 4f8fb...b22
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg suttet på tommelen til jeg var 40 år, men da jeg fikk støpt på nye negler, sluttet jeg. Det var jeg nødt til fordi tommelfinger-neglen falt av hele tiden :fnise:



Anonymous poster hash: b8e47...ad0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer egentlig bare på om du er flink til å vaske hender jeg...

Faktisk så er jeg mer renslig enn de fleste.

Totten brukes kun på soverommet, så kosekluten blir ikke dratt rundt om kring i huset (eller ute). Jeg vasker hendene vær gang jeg kommer hjem, etter å ha rørt fjernkontrollen eller mobilen.

TS

Anonymous poster hash: c51d1...b90

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Merkelig verden. Sutter man på tommelen så er man så syk at enkelte ikke tror deg en gang, men sutter man på andre menns peniser, ja da er man helt normal :laugh:

Anonymous poster hash: 768c2...ca3

:skratte:

Anonymous poster hash: b8e47...ad0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 29 og gjør det fremdeles. Vil ikke si at jeg har noen psykiske problemer! Og tannstillingen min er fin ;)

Husker jeg "fersket" en bekjent av en kamerat mens han satt i sofaen og sugde på tommelen i en alder av 25 år. Tror dette er en slik ting som er vanligere enn folk tror!

Anonymous poster hash: 4f8fb...b22

Jeg fant ut at to stk på folkehøgskolen jeg gikk på også sugde på tommelen. Ei i klassen på videregående gjorde det også.

som du sier, trur nok det er vanligere enn folk tror. Det holdes ofte hemmelig og kommer med mye skam.

TS

Anonymous poster hash: c51d1...b90

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig verden. Sutter man på tommelen så er man så syk at enkelte ikke tror deg en gang, men sutter man på andre menns peniser, ja da er man helt normal :laugh:

Anonymous poster hash: 768c2...ca3

Det er vel mer vanlig at voksne mennesker gjør ting for seksuell nytelse enn at de sutter på tommelen. :fnise:

Å sutte på tommelen er en uvane som ikke er helt uvanlig hos barn. En uvane foreldre burde ta tak i, før det er for sent.

Sier ikke at det er noe psykisk galt med deg TS, men det er merkelig ja.

Endret av FruRaeder
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekkelt å gå rundt med svømmehud på fingrene, sånn hud som man får av å ligge lenge i vann..æsj.

Anonymous poster hash: f0e7f...d18

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...