AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #1 Skrevet 3. mars 2015 Satte inn kobberspiral for 5 mnd siden, de første ukene blødde jeg hele tiden, men de siste mnd nå har det stabilisert seg, men så... Når jeg fikk mensen denne mnd, blødde jeg pittelitt i tre dager, så kom den for fult og varte i til sammen 15 dager. Og nå, en uke senere har jeg fått den igjen??? Er dette normalt? Anonymous poster hash: 0cb21...e4c
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #2 Skrevet 3. mars 2015 Som jeg sier i alle slike tråder; ALLE er forskjellige, ingen reagerer likt når det hjelper prevensjon. Snakk med legen din som har din anamnese, så kan h*n si om dette er normalt eller ikke for akkurat deg Anonymous poster hash: 375a6...1ec
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #3 Skrevet 3. mars 2015 Som jeg sier i alle slike tråder; ALLE er forskjellige, ingen reagerer likt når det hjelper prevensjon. Snakk med legen din som har din anamnese, så kan h*n si om dette er normalt eller ikke for akkurat degAnonymous poster hash: 375a6...1ec Hvordan kan legen finne ut av det ved å se på det? Det er ikke noe i min sykehistorie som kan forklare uregelmessig mens? Jeg tenkte mer på om noen her visste om dette var vanlig, om ikke så går jeg til legen. Men om det ikke er vanlig, hva kan det da være?Anonymous poster hash: 0cb21...e4c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå