Gå til innhold

Uregelmessig mens.


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Satte inn kobberspiral for 5 mnd siden, de første ukene blødde jeg hele tiden, men de siste mnd nå har det stabilisert seg, men så... Når jeg fikk mensen denne mnd, blødde jeg pittelitt i tre dager, så kom den for fult og varte i til sammen 15 dager. Og nå, en uke senere har jeg fått den igjen???

Er dette normalt?

Anonymous poster hash: 0cb21...e4c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Som jeg sier i alle slike tråder; ALLE er forskjellige, ingen reagerer likt når det hjelper prevensjon.

Snakk med legen din som har din anamnese, så kan h*n si om dette er normalt eller ikke for akkurat deg



Anonymous poster hash: 375a6...1ec
AnonymBruker
Skrevet

Som jeg sier i alle slike tråder; ALLE er forskjellige, ingen reagerer likt når det hjelper prevensjon.

Snakk med legen din som har din anamnese, så kan h*n si om dette er normalt eller ikke for akkurat deg

Anonymous poster hash: 375a6...1ec

Hvordan kan legen finne ut av det ved å se på det? Det er ikke noe i min sykehistorie som kan forklare uregelmessig mens?

Jeg tenkte mer på om noen her visste om dette var vanlig, om ikke så går jeg til legen. Men om det ikke er vanlig, hva kan det da være?

Anonymous poster hash: 0cb21...e4c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...