AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #1 Skrevet 3. mars 2015 Typen skal på hockeykamp ikveld. Vurderer å sende han en snap der jeg står i hockeydrakten til laget hans og drar opp litt av drakten slik at han ser jeg ikke har noe under. Hadde dere likt at dama gjorde noe slikt? Skal jeg i såfall sende bildet før eller under kampen?Anonymous poster hash: 088ff...2c6
Gjest Coolaid Skrevet 3. mars 2015 #2 Skrevet 3. mars 2015 Svaret er ja, og du skal vente til kampen er kommet ganske godt i gang, men en liten stund før eventuell pause. Så skriver du at "pucken" din venter på "hockeykølla" hans....
Gjest gjestvest Skrevet 3. mars 2015 #3 Skrevet 3. mars 2015 Svaret er ja, og du skal vente til kampen er kommet ganske godt i gang, men en liten stund før eventuell pause. Så skriver du at "pucken" din venter på "hockeykølla" hans.... What the puck
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #4 Skrevet 3. mars 2015 Svaret er ja, og du skal vente til kampen er kommet ganske godt i gang, men en liten stund før eventuell pause. Så skriver du at "pucken" din venter på "hockeykølla" hans.... Ah, det var genialt synes jeg Haha...Anonymous poster hash: 088ff...2c6 1
Maximillian Cohen Skrevet 3. mars 2015 #5 Skrevet 3. mars 2015 Jeg hadde sikkert vært glad for at hun tenkte på meg, men det kunne hun oppnådd med langt mindre styr enn som så. Du må også tenke på at han sikkert viser bildet til de han er med...selv om han selvfølgelig aldri vil innrømme det for deg.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #6 Skrevet 3. mars 2015 Jeg forakter riktignok hockey, men jeg er en fotballidiot av typen som reiser land og strand rundt for det. Stort pluss i boka hvis dama hadde sendt meg et sånt bilde. Kjør på. Bare moro og umulig noe annet enn populært. Anonymous poster hash: 81249...7b0
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #7 Skrevet 3. mars 2015 Jeg hadde sikkert vært glad for at hun tenkte på meg, men det kunne hun oppnådd med langt mindre styr enn som så. Du må også tenke på at han sikkert viser bildet til de han er med...selv om han selvfølgelig aldri vil innrømme det for deg. Han er der med min far... Anonymous poster hash: 088ff...2c6 2
Maximillian Cohen Skrevet 3. mars 2015 #8 Skrevet 3. mars 2015 Han er der med min far...Anonymous poster hash: 088ff...2c6 Da trekker jeg det tilbake
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå