AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #1 Skrevet 3. mars 2015 hvor mye blør du ca når du har mensen? mye/lite? Anonymous poster hash: bac4c...a58
Kragebein Skrevet 3. mars 2015 #2 Skrevet 3. mars 2015 Jeg blør lite-medium i to dager, og lite resten av tiden.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #3 Skrevet 3. mars 2015 Blør lite dag 1, mye dag 2-4, lite 5-6 Anonymous poster hash: c044c...842
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #4 Skrevet 3. mars 2015 Må bytte tampong (ob super) hver time første dag, annenhver time andre dag, så blør jeg lite i to dager og så masse på dag fem. Sykt irriterende. Har sterke kramper på dag fem fordi hele livmorslimhinnen skal ut med blodet. Æsj!Anonymous poster hash: f42cf...44a
Fionnuala Skrevet 3. mars 2015 #5 Skrevet 3. mars 2015 Jeg blør ganske lite. Må bruke bind/tampong første 1-2 dagene, da er det minste tampongtypen. Etter det klarer jeg meg med kun truseinnlegg (da kan jeg bruke samme hele dagen, men skifter av hygieniske grunner). Er helt ferdig etter ca 4 dager.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #6 Skrevet 3. mars 2015 Må bytte tampong (ob super) hver time første dag, annenhver time andre dag, så blør jeg lite i to dager og så masse på dag fem. Sykt irriterende. Har sterke kramper på dag fem fordi hele livmorslimhinnen skal ut med blodet. Æsj!Anonymous poster hash: f42cf...44a Jeg blødde forresten lite helt til slutten av tyveåreneAnonymous poster hash: f42cf...44a
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #7 Skrevet 3. mars 2015 De første 2 dagene får jeg "medium", må bytte bind/tampong flere ganger til dagen og om natten, 3 dagen trenger jeg bare bytte 1 gang (selv om jeg bytter ofteree pga hygiene), resten av tiden kunne jeg klart meg med 1-2 truseinnlegg. Tilsammen varer vel mensen ca. 5 dager hos meg, hvor de siste dagene består mest av spotting. Anonymous poster hash: 73d91...7a4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå