Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er helt sikker på at han her er VERDENS kjekkeste. Seriøst. Og han er søren meg snill, jobber masse frivillig, smart, flink etc også. Føler meg som den stygge andungen i forhold (selv om jeg vet jeg strengt tatt ikke er SÅ ille selv).

Ja, vi er vel fremdeles der at jeg ikke vet helt hvor jeg har han, noe som kan være spennende men og litt skremmende. Han gir meg mange tegn på at han tenker på meg osv, men aldri godt å si. Å ja, lukten! Han lukter så innmari godt at jeg må konsentrere meg for å ikke lage høylydte sniffelyder når vi ligger inntil hverandre :laugh:

Anonymous poster hash: fc350...22c

Vet ikke helt hvor jeg har han her jeg heller. Men vi er jo sammen omtrent hver helg, og kanskje en kveld i uka. Men det er veldig skremmende. Vet ikke om jeg er forelska, men jeg er nok mye mer en betatt og ville blitt knust om han plutselig ikke ville mer. Han sier fine ting om meg da, men ikke nok til at jeg føler meg trygg på at han er oppriktig interessert i meg, eller om jeg bare er hyggelig tidsfordriv.

Prøver å ikke tenke for mye på det, og bare se hvor det bærer hen. Om ikke ville jeg blitt deprimert. Og tror det er mindre sjarmerende enn kloms.

TS

Anonymous poster hash: ee023...b2e
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke han i den andre tråden her som har datet en kollega i 3 mnd mens han egentlig har samboer da? :O

Anonymous poster hash: 55349...bb4

Hehe, jeg tviler! Hadde han hatt dame, ville jeg funnet det ut rimelig lett. Bor ikke akkurat på verdens største sted. Men jeg har faktisk aldri vært i hans leilighet, er alltid hos meg, men jeg vet hvor han bor. Og facebook sier Singel (selv om jeg synes han fint kanskje kan endre på det! :fnise: )

TS

Anonymous poster hash: ee023...b2e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...