Gå til innhold

Dere jomfrujenter

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fra biologitimene har jeg lært at en kvinne har en jomfruhinne (hymen) som er en slangs hinne i kvinnens vagina. Jeg har lært at den vil briste ved første samleie.

Men så er det noen faktorer som et aktivt sportsliv og kanskje mye bruk av onanering (dildo) som kan gjøre at hinnen kan brytes.

Dere som er jomfrukvinner, eller som var jomfruer sent, tok dere godt vare på jomfruhinnen? Eller prøvde dere å bryte den fortest mulig ved onanering om ikke sex var tilgjengelig med en mann?

Anonymous poster hash: 360e8...f5b
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

At jomfruhinnen er en hel hinne som sprekker når man har samleie er en myte. Dette bildet (grafisk, obviously) viser hvordan en normal jomfruhinne faktisk ser ut. Den har en åpning som utvider seg når noe stikkes inn i skjeden, og hvis man gjør det for raskt, med for lite forspill eller for lite glidemiddel så kan det komme en rift i den som gjør vondt og blør.

Anonymous poster hash: ea77d...cee
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg merka aldri at min var der eller "bristet" - brukte tamponger før sex-debut, da. Men halo, tar du "godt vare på" ballene dine? Skjønner ikke helt hvorfor du spør om det.

Anonymous poster hash: 09ad6...146
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det jo noe man vil helst vil bryte FØR man skal ha sex med en mann, og ikke fordi en mann ikke er tilgjengelig?

Jeg var ikke jomfru lenge, men prøvde å sprekke den først, når jeg tok inn tamponger blant annet, det gjorde alltid så vondt. Klarte ikke, så ble masse blod og smerte på første samleie.

Anonymous poster hash: 61f46...09c
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøvde å tisse så forsiktig som mulig for å ikke bryte den :rolleyes:

:sarkasme:

Anonymous poster hash: 3cea2...e55
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det er forøvrig stor forskjell på hundeposene. De beste har en nedbrytningstid på 40 dager, mens de verste fullplastposer har en nedbrytningstid på 100 år.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

jeg er jomfru og kan aldri huske å ha hatt jomfruhinne

Anonymous poster hash: 05afe...e09
AnonymBruker
Skrevet

Jeg merka aldri at min var der eller "bristet" - brukte tamponger før sex-debut, da. Men halo, tar du "godt vare på" ballene dine? Skjønner ikke helt hvorfor du spør om det.

Anonymous poster hash: 09ad6...146

:hoho: ser for meg at han sitter å stryker på de om kvelden, synger for de og pakker de inn i babyblå hjemmestrikka ullkleder nå om vinteren.

Anonymous poster hash: 401bd...1cc

• Liker 2
Skrevet

Jeg har aldri gjort noe for å ta vare på den. Håpet egentlig alltid på at den skulle "sprekke". Hadde hørt at sex er vondt med hinne, så jeg var litt redd. Og vondt gjorde det ;) ;)

AnonymBruker
Skrevet

Det er forøvrig stor forskjell på hundeposene. De beste har en nedbrytningstid på 40 dager, mens de verste fullplastposer har en nedbrytningstid på 100 år.

Og dette er relevant fordi..? Brukt hundepose til å fjerne jomfruhinnen? :hoho:

Anonymous poster hash: ef419...d01

AnonymBruker
Skrevet

Men ja, fjernet den med en dildo, gråt av smerte. Samme gjorde venninna mi mens jeg måtte trøste henne fra rommet utenifra :P

Anonymous poster hash: 401bd...1cc

AnonymBruker
Skrevet

Nå ble jeg redd. :(

Anonymous poster hash: e8bde...592
AnonymBruker
Skrevet

Nei, den ble fjerna med tampong. Hvem ønsker å ha en jomfruhinne intakt? Det gjør jo at det blir vondt første gang..

Anonymous poster hash: 1874b...e4d
AnonymBruker
Skrevet

Nei, den ble fjerna med tampong. Hvem ønsker å ha en jomfruhinne intakt? Det gjør jo at det blir vondt første gang..

Nei, å ta det for fort uten tilstrekkelig oppvarming gjør at det blir vondt første gang.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var yngre så leste jeg at dersom du får 2 fingre inn, så er den "sprukket".
Dette er en myte, da hinnen kan være veldig elastisk. Var så klart redd for at den fortsatt var der, selv om at 3 fingre gikk inn (etter mye om og men, er ganske trang)
Første samleie gikk smertefritt, null blod eller smerte, så den var vist borte.

Anonymous poster hash: a2f8d...3ee
AnonymBruker
Skrevet

Nei, å ta det for fort uten tilstrekkelig oppvarming gjør at det blir vondt første gang.

Det er vondt uansett. Selv med oppvarming...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke jeg hadde jomfruhinne første gang jeg hadde sex, fordi det gjorde ikke vondt i det hele tatt..

Dessuten hadde jeg fingret meg selv innimellom siden jeg var 16, men har aldri lagt merke til at det var vondt å ta fingrene inn i skjeden, selv ikke første gangen jeg gjorde det på meg selv.

Mange jenter får jomfruhinnen ødelagt allerede som barn, pga lek og at de er veldig aktive inne sport, eller de faller og slår seg osv osv...

Selv mistet jeg jomfruhinnen ved at jeg falt på skøyten min da jeg gikk på skøyter, og fikk spissen hardt mot skjedeåpningen. Det var vondt ... har fortsatt en liten flenge ved skjedeåpningen.

Men jeg ble også misbrukt en gang som barn, og husker det gjorde veldig vondt, så da forsvant den iallfall ...

Anonymous poster hash: 21b4d...0b0
AnonymBruker
Skrevet

For mange gjør første gang vondt fordi en er nervøs og spenner seg. Og gjerne ikke er kåt nok. Jeg tror ikke på at en "mister" jomfrudommen ved lek/slag, med mindre en omtrent får noe oppi vaginaen sin.

Forstår heller ikke at en tampong vil fjerne hinnen, men det kan jo være.

Hinne er også et misvisende ord da den selvfølgelig ikke dekker skjeden, da ville en ikke klart å menustrere. Men danskenes ord er vel ikke veldig sexy det heller: Jomfrukrans.

Anonymous poster hash: b30b7...fea
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde jonfruhinne. Var masse små hull i den, så her "raknet" den da jeg puttet noe i den selv tror det var en gulrot da jeg var 13. Jeg er ikke jomfru da, men lurt å stikke hull på den selv før sex.

Anonymous poster hash: 4ee00...971

Skrevet

Fra biologitimene har jeg lært at en kvinne har en jomfruhinne (hymen) som er en slangs hinne i kvinnens vagina. Jeg har lært at den vil briste ved første samleie.

Men så er det noen faktorer som et aktivt sportsliv og kanskje mye bruk av onanering (dildo) som kan gjøre at hinnen kan brytes.

Dere som er jomfrukvinner, eller som var jomfruer sent, tok dere godt vare på jomfruhinnen? Eller prøvde dere å bryte den fortest mulig ved onanering om ikke sex var tilgjengelig med en mann?

Du trenger ronkemateriale, derfor du stiller slike teite spørsmål??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...