AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #1 Skrevet 3. mars 2015 I helge var jeg på besøk hos kjæresten. Det var planlagt lenge og jeg gledet meg virkelig. Etter romantisk middag ute fikk jeg beskjed om at jeg hadde en overraskelse i vente. Etter mye kyss og kos fikk jeg bind for øynene og ble bundet med armene over hodet. Det var uvant og vi hadde lang og deilig sex. Jeg var kåt som aldri før fordi det var lenge siden vi har vært sammen ( jeg har vært bortreist) Etter en god stund så får jeg følelsen av at alt er ikke som det pleier. Jeg aner annerledes lukt og pusting men kan ikke sette fingeren på det. Etter lang og deilig sex blir jeg sluppet løs og vi sovner. Neste morgen får jeg en følelse av at noe er litt rart, men vet ikke hva. Jeg mistenker rett og slett at kjæresten har delt meg med noen andre eller i beste/verste fall, at noen andre har vært tilstede og sett på. Dette sårer meg samtidig som det var den beste sexen vi har hatt på lenge. Kjæresten går rundt og ser lur ut, uten at jeg kan sette fingeren på det. Jeg tør selvfølgelig ikke spørre rett ut men skal prøve å sjekke mobil/pc om jeg kan finne spor der. Innbiller jeg meg dette eller er det faktisk mulig ? Jeg føler meg brukt samtidig som jeg ikke kan vite om jeg er det ? Mye rare følelser. Anonymous poster hash: 802e3...0b2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #2 Skrevet 3. mars 2015 Det må du nesten spør han selv om. Sikker på at du bare er usikker på han og dermed tenker at noen må være galt? Anonymous poster hash: 77ccf...36e
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #3 Skrevet 3. mars 2015 Etter en ekstra god natt så ser mannen min også lur ut. Så det kan jo være at han bare er veldig fornøyd med kvelden. Annerledes pust osv kan vel også komme av at sexen var bedre og annerledes enn før? Anonymous poster hash: 38337...747 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #4 Skrevet 3. mars 2015 Ville heller spurt han enn å begynt å snoke på pc/mobil... Dessuten er det jo ganske normalt med annerledes lukt og pust når man har sex.. Anonymous poster hash: 9c9ab...939
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #5 Skrevet 3. mars 2015 Ts her. Tusen takk for svar, kanskje det bare er meg som er overnervøs og innbiller meg ting? Det føltes bare som om sexen var helt annerledes enn den pleier. La oss nå si at det har skjedd noe som jeg ikke vet om.... er det greit ? Ville dere godtatt at en person fikk se på eller hjalp til ? Anonymous poster hash: 802e3...0b2
Cathrine88 Skrevet 3. mars 2015 #6 Skrevet 3. mars 2015 Ts her. Tusen takk for svar, kanskje det bare er meg som er overnervøs og innbiller meg ting? Det føltes bare som om sexen var helt annerledes enn den pleier. La oss nå si at det har skjedd noe som jeg ikke vet om.... er det greit ? Ville dere godtatt at en person fikk se på eller hjalp til ? Anonymous poster hash: 802e3...0b2 Nei, sex med en person som ikke har samtykket er overgrep/voldtekt, og er selvsagt ikke greit. At du ikke tør å spørre kjæresten er skremmende nok i seg selv. 7
peppermyntete Skrevet 3. mars 2015 #7 Skrevet 3. mars 2015 Kan du ikke si til han at det føltes ut som dere ikke var alene i ett litt spøkende tonefall og se hvordan han reagerer? Når det er sagt hadde det virkelig blitt store problemer i forholdet her om dette hadde skjedd med meg. Noe sånt hadde jeg sett på som voldtekt. 1
ambolt Skrevet 3. mars 2015 #8 Skrevet 3. mars 2015 Det føltes bare som om sexen var helt annerledes enn den pleier. La oss nå si at det har skjedd noe som jeg ikke vet om.... Anonymous poster hash: 802e3...0b2 Jeg synes det er rart at du ikke har fått med deg flere detaljer. Var du dopa, eller? Du virker litt vag om selve akten, bare beskriver den som en slags euforisk drøm. Som sagt, rart. Du burde kanskje forklare litt mer, helt konkret, om hvorfor du mistenker at det kan være noe muffens. Spesielle lyder, stemmer? Hva luktet det annet enn den vanlige lukten? Osv. osv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå