AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #1 Skrevet 3. mars 2015 Hei! Jeg har et forhold med en mann jeg elsker, men i det siste har han oppført seg merkelig. Jeg er bekymret og lei meg og trenger råd. Det startet med at jeg overhørte han på telefonen. Jeg skjønte raskt at noe ikke var som det skulle, ettersom samtalen tydeligvis dreide seg om kjøp av prostituerte. Jeg konfronterte han med dette, men han benektet det hele og sa det dreide seg om kompisen. Et par uker senere ringte telefonen hans mens han var ute og tok seg en røyk, og jeg svarte. Der var det en kvinne som åpnet med et spørsmål om når avtalen deres i kveld var. Jeg ble skeptisk for den kvelden skulle jeg ut med en venninne. Da hun hørte at det ikke var kjæresten min, la hun på. Jeg valgte å ignorere dette og håpe på det beste. Kanskje hun hadde ringt feil, eller det ikke var noe seriøst, kanskje det dreide seg om noe annet. Men så skjedde det som fikk meg til å endre tanker om hvem han egentlig var. For noen dager siden skulle kjæresten min være ute med noen venner. En felles venn dukket opp på døren sent den kvelden med en alvorlig mine og sa han måtte snakke med meg. Han fortalte at han hadde sett kjæresten min på en bar med en kvinne, og at de hadde forlatt stedet hånd i hand. Jeg har ikke gjort noe videre med saken. Er dette noe jeg burde ta opp med ham? Jeg er så glad i ham og vil ikke miste ham. Anonymous poster hash: 3df1c...4c3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #2 Skrevet 3. mars 2015 Syntes du skal lese innlegget ditt en gang til... Ville du godtatt at kjæresten din holdt ei annen jente i hånden? At han fikk telefon fra prostituerte noen uker etter du har overhørt en samtale om nettopp det emnet? Du burde snakke med han... Anonymous poster hash: f8564...83f
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #3 Skrevet 3. mars 2015 Hvis det er slik som du og kameraten beskriver, så har du nok allerede mistet han. Vær voksen og trekk deg ut av et forhold som ikke er bra for deg. Anonymous poster hash: 7aeb8...4f7
Gjest Coolaid Skrevet 3. mars 2015 #4 Skrevet 3. mars 2015 Våkne opp ! Hvilket verdisyn har du på deg selv som gjør at noe av dette er greit å godta ? Spørsmålet burde ikke være " Er dette normalt?" eller " er dette noe jeg burde tatt opp?"....... Spørsmålet burde være "hvordan gå videre etter å ha blitt utsatt for utroskap"...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå