Gå til innhold

Hvor mye koster et ons?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Haha, om det er påkrevd at å spandere på kvinner skal være noe lystbetont man gjør av egen fri vilje, så forandrer ikke det på det faktum at man fortsatt på spandere for å gjøre det rette inntrykket på henne. Du sier jo det rett ut her at menn må spandere for å kunne sjekke. Hvis to personer sjekker deg opp og du syns begge er like interessante, hvem blir du med hjem han som ikke tilbyr deg en drink eller han som gjør det? Anonymous poster hash: 4b8f3...fcc

Nei,jeg sier det motsatte.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei,jeg sier det motsatte.

Nei, det gjør du ikke. Du kritiserer menn fordi de innbiller seg at dere kvinner syns det er ok å bli kjøpt, men samtidig understreker du at det skal spanderes, men det skal komme av ren lyst og ikke fordi vi tenker at vi kjøper dere.

Anonymous poster hash: 4b8f3...fcc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det gjør du ikke. Du kritiserer menn fordi de innbiller seg at dere kvinner syns det er ok å bli kjøpt, men samtidig understreker du at det skal spanderes, men det skal komme av ren lyst og ikke fordi vi tenker at vi kjøper dere.

Anonymous poster hash: 4b8f3...fcc

Holder ikke bare å plusse her. Det du sier er så 100% riktig, og avkler kvinners dobbeltmoral til skinnet.

Anonymous poster hash: 5ffa4...d43

Skrevet

Nei, det gjør du ikke. Du kritiserer menn fordi de innbiller seg at dere kvinner syns det er ok å bli kjøpt, men samtidig understreker du at det skal spanderes, men det skal komme av ren lyst og ikke fordi vi tenker at vi kjøper dere. Anonymous poster hash: 4b8f3...fcc

Ja?jeg skriver at om man vil spandere så er jo det greit men ikke et must.

Du leser det du vil lese tror jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Ingen jenter som tvinger dere til å spandere drinker

Hvorfor er de så horete at de tar imot eller forventer å bli påspandert da?

Anonymous poster hash: e566a...aef

Skrevet (endret)

Det koster ikke noe det. Vil de ha en drink eller noe så kjøper jeg med glede, men det er ikke så veldig dyrt.

Endret av Kili
Skrevet

Hvorfor er de så horete at de tar imot eller forventer å bli påspandert da?

Anonymous poster hash: e566a...aef

Kjøper mine egne jeg..

Gjest Frank Slade
Skrevet

Kan aldri huske å ha betalt noe for det.

Faktisk har jeg opplevd at kvinner har betalt meg for å ha sex med de eller spurt meg hvor mye de skylder.

:laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...