Marie H Skrevet 14. august 2004 #1 Del Skrevet 14. august 2004 Jeg trenger underskjørt til min Maggie Sottero-kjole. Noen sier at underskjørt med ring gjør at det vipper mer når man går og det blir vanskeligere å sitte. Men vil et underskjørt uten denne ringen holde kjørtet nok ut?!? Erfaringer mottas med takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 14. august 2004 #2 Del Skrevet 14. august 2004 Jeg hadde underskjørt med ringer og synes ikke det var noe vanskelig å sitte i det. Synes det gjorde kjolen penere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 14. august 2004 #3 Del Skrevet 14. august 2004 Det var ikke vanskelig å sitte i et underskjørt med ringer. Det ble litt trangere ved bordet, men det var aldri noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 15. august 2004 #4 Del Skrevet 15. august 2004 Jeg hadde ms kjole med underskjørt med 2 ringer..Ikke noe problem og sitte med det .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 15. august 2004 #5 Del Skrevet 15. august 2004 Jeg syns ikke det var noe problem å sitte med underskjørt med ringer, og jeg tror det blir penest til en MS-kjole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 15. august 2004 #6 Del Skrevet 15. august 2004 Det som er dumt med ringen er jo når man sitter og ringen vipper opp. Det ser ganske rart ut, og man irriterer seg grenseløst når man ser det på alle sitte-bilder etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 16. august 2004 #7 Del Skrevet 16. august 2004 Ringene på min kjole vippet ikke opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eiline Skrevet 16. august 2004 #8 Del Skrevet 16. august 2004 Jeg har underskjørt uten ringer. Nå skal jeg ikke bruke det før til lørdag 8) Men har prøvd både med og uten ringer. Jeg syntes at min kjole ble mye penere uten ringer. Dette kom av at kjolen er ettersittende foholdsvis langt ned, den går ikke ut før ved hoftene og ikke fra livet. Kunnet kanskje hatt en med bare en ring helt nederst, men syntes at kjolen ble mere naturlig uten ringer i skjørtet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 16. august 2004 #9 Del Skrevet 16. august 2004 Ringene på min kjole vippet ikke opp Ikke mine heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 16. august 2004 #10 Del Skrevet 16. august 2004 Jeg tok ut den nederste ringen i mitt underskjørt, og hadde den andre ganske smal. Det viste ikke at det var ringer i det hele tatt. (Ville ikke ha synlig rokkering-kjole). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 16. august 2004 #11 Del Skrevet 16. august 2004 Ringene på min kjole vippet ikke opp Hadde kun 1 ring på underskjørtet, og hadde null problemer! Hadde ms marion! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 16. august 2004 #12 Del Skrevet 16. august 2004 Min MS kjole er definitivt finest med underskjørt med ringer. Og jeg hadde ikke problemer med å sette meg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marie H Skrevet 16. august 2004 Forfatter #13 Del Skrevet 16. august 2004 Så mange svar!! Takk skal dere ha. Det blir nok ringer til min MS Melanie-kjole. Fikk den igår og den var perfekt bortsett fra at den ikke hang så fint uten underskjørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissemor Skrevet 17. august 2004 #14 Del Skrevet 17. august 2004 Jeg hadde MS Marion,og underskjørt med 3 ringer.Denne kjolen var ikke pen uten underskjørt iallfall!(Bilder kan du se i linken lenger opp) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå