Gå til innhold

Underskjørt med ring eller ikke til MS-kjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger underskjørt til min Maggie Sottero-kjole. Noen sier at underskjørt med ring gjør at det vipper mer når man går og det blir vanskeligere å sitte. Men vil et underskjørt uten denne ringen holde kjørtet nok ut?!? Erfaringer mottas med takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde underskjørt med ringer og synes ikke det var noe vanskelig å sitte i det. Synes det gjorde kjolen penere.

Skrevet

Det var ikke vanskelig å sitte i et underskjørt med ringer. Det ble litt trangere ved bordet, men det var aldri noe problem.

Skrevet

Jeg hadde ms kjole med underskjørt med 2 ringer..Ikke noe problem og sitte med det ..

Skrevet

Jeg syns ikke det var noe problem å sitte med underskjørt med ringer, og jeg tror det blir penest til en MS-kjole.

Skrevet

Det som er dumt med ringen er jo når man sitter og ringen vipper opp. Det ser ganske rart ut, og man irriterer seg grenseløst når man ser det på alle sitte-bilder etterpå.

Skrevet

Jeg har underskjørt uten ringer.

Nå skal jeg ikke bruke det før til lørdag 8)

Men har prøvd både med og uten ringer.

Jeg syntes at min kjole ble mye penere uten ringer.

Dette kom av at kjolen er ettersittende foholdsvis langt ned, den går ikke ut før ved hoftene og ikke fra livet.

Kunnet kanskje hatt en med bare en ring helt nederst,

men syntes at kjolen ble mere naturlig uten ringer i skjørtet.

Skrevet
Ringene på min kjole vippet ikke opp

Ikke mine heller...

Skrevet

Jeg tok ut den nederste ringen i mitt underskjørt, og hadde den andre ganske smal.

Det viste ikke at det var ringer i det hele tatt.

(Ville ikke ha synlig rokkering-kjole).

Skrevet
Ringene på min kjole vippet ikke opp

Hadde kun 1 ring på underskjørtet, og hadde null problemer!

Hadde ms marion!

Skrevet

Min MS kjole er definitivt finest med underskjørt med ringer. Og jeg hadde ikke problemer med å sette meg heller.

Skrevet

Så mange svar!! Takk skal dere ha. Det blir nok ringer til min MS Melanie-kjole. Fikk den igår og den var perfekt bortsett fra at den ikke hang så fint uten underskjørt.

Skrevet

Jeg hadde MS Marion,og underskjørt med 3 ringer.Denne kjolen var ikke pen uten underskjørt iallfall!(Bilder kan du se i linken lenger opp)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...