Gå til innhold

Underskjørt med ring eller ikke til MS-kjole

Marie H

Anbefalte innlegg

Jeg trenger underskjørt til min Maggie Sottero-kjole. Noen sier at underskjørt med ring gjør at det vipper mer når man går og det blir vanskeligere å sitte. Men vil et underskjørt uten denne ringen holde kjørtet nok ut?!? Erfaringer mottas med takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde underskjørt med ringer og synes ikke det var noe vanskelig å sitte i det. Synes det gjorde kjolen penere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke vanskelig å sitte i et underskjørt med ringer. Det ble litt trangere ved bordet, men det var aldri noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er dumt med ringen er jo når man sitter og ringen vipper opp. Det ser ganske rart ut, og man irriterer seg grenseløst når man ser det på alle sitte-bilder etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har underskjørt uten ringer.

Nå skal jeg ikke bruke det før til lørdag 8)

Men har prøvd både med og uten ringer.

Jeg syntes at min kjole ble mye penere uten ringer.

Dette kom av at kjolen er ettersittende foholdsvis langt ned, den går ikke ut før ved hoftene og ikke fra livet.

Kunnet kanskje hatt en med bare en ring helt nederst,

men syntes at kjolen ble mere naturlig uten ringer i skjørtet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok ut den nederste ringen i mitt underskjørt, og hadde den andre ganske smal.

Det viste ikke at det var ringer i det hele tatt.

(Ville ikke ha synlig rokkering-kjole).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange svar!! Takk skal dere ha. Det blir nok ringer til min MS Melanie-kjole. Fikk den igår og den var perfekt bortsett fra at den ikke hang så fint uten underskjørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde MS Marion,og underskjørt med 3 ringer.Denne kjolen var ikke pen uten underskjørt iallfall!(Bilder kan du se i linken lenger opp)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...