Gå til innhold

til dere som har hatt herpes.


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I vagina.. hvor lenge hadde dere smerter i undetlivet i form av sviing.? Regner med jeg har fått dette siden der har svidd , vert hovent og rødt i 2 uker snart. Har ingen blemmer men er hverken sopp eller bakteriell vaginose fordi det har jeg prøvd kur mot uten hell. Svir så fælt at jeg griner.. sviingen har vart i 2 uker og er mer eller mindre konstant.. legen sa det ikke var herpes, men lurer da i alle dager på hva det kan Være når det hverken er sopp eller bakterie.. går derfor ut ifra at jeg har pådratt meg herpes og lurer på hvor lenge jeg trenger å ha smerter. ? Det er rødt, hovent og svir hele tiden.

Anonymous poster hash: db6f1...dd1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mot herpes må du ta Valtrex. Det skal tas med en gang smertene oppstår, da gir det seg etter et par-tre dager. Disse pillene tar man helt til smerten og "blemmen" er borte. De får du på resept. Men er du sikker på at det er herpes da? Det kan jo legen teste for.. På meg var det vanskelig å se, men de tok prøver og skrev ut valtrex til meg (visste jeg hadde fått det siden samboer har det..).



Anonymous poster hash: b2c91...e32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...