Gå til innhold

Kan jeg være smittet?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har generelt litt angst for sykdommer, men trenger jeg å være bekymret for dette?

Altså; jeg hadde en 'hygge stund' med en fremmed jente, og jeg bruker alltid prevensjon.... Men i det jeg skulle ta på kondom, så begynte hun å suge. Jeg skvatt litt, men tok på kondom med engang.

Tror hun gjorde det for å sikre at det ikke ble ereksjonssvikt i prosessen, så fikk meg ikke til å si noe.

Tok ikke mer en 4-5 sekunder, men nå er jeg litt stresset assa 😳

Må jeg nå til fastlege på full kontroll fra A-Å?

Anonymous poster hash: 15788...8b7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har generelt litt angst for sykdommer, men trenger jeg å være bekymret for dette?

Altså; jeg hadde en 'hygge stund' med en fremmed jente, og jeg bruker alltid prevensjon.... Men i det jeg skulle ta på kondom, så begynte hun å suge. Jeg skvatt litt, men tok på kondom med engang.

Tror hun gjorde det for å sikre at det ikke ble ereksjonssvikt i prosessen, så fikk meg ikke til å si noe.

Tok ikke mer en 4-5 sekunder, men nå er jeg litt stresset assa

Dersom du har så hetta med sykdommer bør du kanskje unngå sex med mennesker du ikke stoler på. Har hun herpesviruset, og ikke du, kan du ha fått det.

Anonymous poster hash: e35b1...872

AnonymBruker
Skrevet

Dersom du har så hetta med sykdommer bør du kanskje unngå sex med mennesker du ikke stoler på. Har hun herpesviruset, og ikke du, kan du ha fått det.

Anonymous poster hash: e35b1...872

TS: joda det bør jeg unngå, men man kan jo gå på en smell nå og da... Jeg liker det ikke, og holder meg vanligvis til en eller noen rimelig faste.

Hva med andre sykdommer enn herpes? Det er det vel eventuelt ikke så mye å gjøre noe med...

AnonymBruker
Skrevet

Hvis hun har det der som fast rutine med alle sine (tidligere) partnere, ville jeg tatt en full sjekk, ja...

Anonymous poster hash: cb660...5db

AnonymBruker
Skrevet

Man kan ha kjønnsykdommer i halsen også...

http://www.klikk.no/helse/velvare/sexogsamliv/article790162.ece

Orker ikke å skrive masse :fnise:

Finse kan selv!! 😁 😀 du har vel godt en smell selv engang?

Ser av artikkelen at det stort sett er syfilis og gonore som er risikoen, og den er vel veldig liten!?

Stikker uansett å tar kontroll jeg, så er man på den sikre siden

Skrevet

Finse kan selv!! du har vel godt en smell selv engang?

Ser av artikkelen at det stort sett er syfilis og gonore som er risikoen, og den er vel veldig liten!?

Stikker uansett å tar kontroll jeg, så er man på den sikre siden

Nei faktisk ikke ^_^

Men interesser meg for sykdommer og slikt...Sykt heh?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tok ikke mer en 4-5 sekunder, men nå er jeg litt stresset assa

Ta deg en tur til legen. Vi kan ikke vite om du er smittet eller ikke.

Anonymous poster hash: b9aa8...f80

AnonymBruker
Skrevet

TS: joda det bør jeg unngå, men man kan jo gå på en smell nå og da... Jeg liker det ikke, og holder meg vanligvis til en eller noen rimelig faste.

Hva med andre sykdommer enn herpes? Det er det vel eventuelt ikke så mye å gjøre noe med...

Test deg for klamydia. Man kan få klamydia i munnen

Anonymous poster hash: 3fb12...4dc

• Liker 1
Skrevet

Herpessåret opptrer rundt 2 uker etter smitte, og klamydia er vel ikke synlig på en prøve før den tid heller, så vent rundt 14 dager :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...