AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #1 Skrevet 2. mars 2015 Hei, nå er det ca 13-14 uker uten mensen ingen tegn på den heller.. tar tester, men alle er negative så er kanskje ikke gravid ... Siste dagene har jeg fått ganske stor mage er ikke så tynn, men har aldri hatt så stor mage. er mye kvalm ikke så kvalm som starten.. oppståppa men går på do:) føler rumbling og bevegelse i mage ( men det kan henne det er i hode mitt) uansett vet ikke hva jeg skal gjøre. Noen tips?Anonymous poster hash: 99810...8db
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #3 Skrevet 2. mars 2015 Eneste å gjøre er å gå til legen ja..Anonymous poster hash: 04174...b63 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #4 Skrevet 3. mars 2015 Gå til legen for graviditetstest. (HCG-u og HCG blodprøve) Anonymous poster hash: 55f94...fb7 1
Gjest Solstråla88 Skrevet 3. mars 2015 #5 Skrevet 3. mars 2015 Syklus kluss. Dette kan skje hvem som helst engang imellom 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå