Gå til innhold

Hva faen skjer?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, nå er det ca 13-14 uker uten mensen ingen tegn på den heller..

tar tester, men alle er negative så er kanskje ikke gravid ... Siste dagene har jeg fått ganske stor mage er ikke så tynn, men har aldri hatt så stor mage. er mye kvalm ikke så kvalm som starten.. oppståppa men går på do:) føler rumbling og bevegelse i mage ( men det kan henne det er i hode mitt) uansett vet ikke hva jeg skal gjøre. Noen tips?

Anonymous poster hash: 99810...8db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå til legen? :)

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Eneste å gjøre er å gå til legen ja..

Anonymous poster hash: 04174...b63

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gå til legen for graviditetstest. (HCG-u og HCG blodprøve)



Anonymous poster hash: 55f94...fb7
  • Liker 1
Gjest Solstråla88
Skrevet

Syklus kluss. Dette kan skje hvem som helst engang imellom

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...