AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #1 Skrevet 2. mars 2015 Fikk sånn 2-3 mini kviseraktig lignende på overleppen. De svir litt, ikke sånn kjempe mye. Hva kommer det av? Noe jeg har spist?Anonymous poster hash: 1aa0a...7c5
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #3 Skrevet 2. mars 2015 Det er ikke munnsår da? Sånn herpes-type. Herpes 😳😳😳 jeg har kun en partner, mannen min.Anonymous poster hash: 1aa0a...7c5
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #5 Skrevet 2. mars 2015 Man kan få munnherpes av å drikke av samme flaske som noen, bruke samme lypsyl osv.Anonymous poster hash: f20ae...f16
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #6 Skrevet 2. mars 2015 Ikke genital herpes altså, tenkte på den her. Ja, det er sånn nesten. Men bør jeg ikke kysse mannen min da? Smittsom? Anonymous poster hash: 1aa0a...7c5
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #7 Skrevet 2. mars 2015 Herpes type 1 antakeligvis. Anonymous poster hash: 16c51...ad4
PPM Skrevet 2. mars 2015 #8 Skrevet 2. mars 2015 Ja, det er sånn nesten. Men bør jeg ikke kysse mannen min da? Smittsom?Anonymous poster hash: 1aa0a...7c5 Den er veldig veldig vanlig. Kanskje ikke kline så veldig til når sårene er åpne, men tror ikke du skal ta det så tungt. Mener det finnes noe på apoteket, du får sikkert tips av noen her om det ganske snart.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #9 Skrevet 2. mars 2015 Den er veldig veldig vanlig. Kanskje ikke kline så veldig til når sårene er åpne, men tror ikke du skal ta det så tungt. Mener det finnes noe på apoteket, du får sikkert tips av noen her om det ganske snart. Ok, takk for hjelpen din ihvertfall Anonymous poster hash: 1aa0a...7c5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå