Gå til innhold

Hva kan det komme av?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk sånn 2-3 mini kviseraktig lignende på overleppen. De svir litt, ikke sånn kjempe mye. Hva kommer det av? Noe jeg har spist?

Anonymous poster hash: 1aa0a...7c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke munnsår da? Sånn herpes-type.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke munnsår da? Sånn herpes-type.

Herpes 😳😳😳 jeg har kun en partner, mannen min.

Anonymous poster hash: 1aa0a...7c5

Skrevet

Ikke genital herpes altså, tenkte på den her.

AnonymBruker
Skrevet

Man kan få munnherpes av å drikke av samme flaske som noen, bruke samme lypsyl osv.

Anonymous poster hash: f20ae...f16

AnonymBruker
Skrevet

Ikke genital herpes altså, tenkte på den her.

Ja, det er sånn nesten. Men bør jeg ikke kysse mannen min da? Smittsom?

Anonymous poster hash: 1aa0a...7c5

AnonymBruker
Skrevet

Herpes type 1 antakeligvis.

Anonymous poster hash: 16c51...ad4

Skrevet

Ja, det er sånn nesten. Men bør jeg ikke kysse mannen min da? Smittsom?

Anonymous poster hash: 1aa0a...7c5

Den er veldig veldig vanlig. Kanskje ikke kline så veldig til når sårene er åpne, men tror ikke du skal ta det så tungt. Mener det finnes noe på apoteket, du får sikkert tips av noen her om det ganske snart.

AnonymBruker
Skrevet

Den er veldig veldig vanlig. Kanskje ikke kline så veldig til når sårene er åpne, men tror ikke du skal ta det så tungt. Mener det finnes noe på apoteket, du får sikkert tips av noen her om det ganske snart.

Ok, takk for hjelpen din ihvertfall :)

Anonymous poster hash: 1aa0a...7c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...