AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #1 Skrevet 2. mars 2015 Noen som har tatt provosert abort? Hvor langt var dere på vei? Hvor lenge er det siden? Hvordan går det den dag idag? Har dere fått barn etter den provoserte aborten? Anonymous poster hash: b2ee7...1d0
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #2 Skrevet 2. mars 2015 Er det du som laget den tråden for noen dager siden (eller var det i går?)? Anonymous poster hash: 846ae...f1b
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #3 Skrevet 2. mars 2015 Er det du som laget den tråden for noen dager siden (eller var det i går?)? Anonymous poster hash: 846ae...f1b Hva mener du? Jeg skrev denne tråden nå nettopp. Har ikke laget noen annen tråd? Anonymous poster hash: b2ee7...1d0
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #4 Skrevet 2. mars 2015 Hva mener du? Jeg skrev denne tråden nå nettopp. Har ikke laget noen annen tråd? Anonymous poster hash: b2ee7...1d0 Ånei. Beklager. Husker det var en tråd om samme tema her i går eller for et par dager siden! Anonymous poster hash: 846ae...f1b
Rotemor Skrevet 2. mars 2015 #5 Skrevet 2. mars 2015 Ja, jeg har tatt abort. Det var det rette å gjøre. Jeg dveler ikke ved det. Det var ubehagelig å oppdage svangerskapet og det var ubehagelig å avslutte det den dagen. Var muligens litt fortumlet en dag eller to... Fått tre barn etterpå.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #6 Skrevet 2. mars 2015 Jeg. Vil aldri gjøre det igjen. Regnet ut termindatoen og tenkte på dette hele tiden. "Nå ville babyen min vært 3 måneder" osv. Følte jeg så gravide damer overalt. Var vanskelig å gi slipp på de tankene. Fått barn etter det, men føler det mangler ett.. Går til psykolog, noen tar det bedre, men det gjorde ikke jeg. Anonymous poster hash: 56160...56f
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #7 Skrevet 2. mars 2015 Ja, for 3 år siden. 12 uker på vei. Fant det ut da jeg var 9 uker, men både jeg og legen trodde jeg var 5-6 uker. 3 uker betekningstid. Mye gråt og fortvilelse noen dager før og etter aborten. Det er heldigvis ikke noe jeg tenker så mye på i dag. Veldig sjeldent egentlig. Husker jeg tenkte at vi kunne fått en baby da termindatoen nærmet seg. Har ikke fått barn ennå, men gleder meg til den dagen det skjer. Hvis det skjer.Anonymous poster hash: dd255...fb6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå