Gjest Tex Skrevet 23. august 2004 #21 Skrevet 23. august 2004 Hvert kurs varer omtrent fire timer, men strekker seg gjerne litt lengre.... Jeg begynte med Basic-kurset, som er lurt dersom man ikke kan noe særlig. Men jeg vet ikke hvilket av kursene jeg har hatt mest glede av for de er så forskjellige! Jeg liker temakursene, påske og jul veldig godt. På påskekurset lærte vi bl a å lage marmorerte sjokoladepåskeegg som du kan fylle godteri i, og flere måter å pynte dem på. På julekurset lærte vi bl a masse stilig julekonfekt. Jeg anbefaler alle kursene, og skal gå flere dersom det dukker opp nye
Gjest Anonymous Skrevet 23. august 2004 #22 Skrevet 23. august 2004 Jeg anbefaler alle kursene' date=' og skal gå flere dersom det dukker opp nye [/quote'] Takk for svar! Får melde meg på kurs da, kanskje jeg blir bitt av basillen! Er ihvertfall lidenskapelig opptatt av kaker...
Martha Stewart Skrevet 23. august 2004 #23 Skrevet 23. august 2004 Og siste innlegg var altså fra meg...
diddi Skrevet 24. august 2004 #25 Skrevet 24. august 2004 Skal på kurs i dag (det er plass til flere!!! Ringte nettopp.) Gleder meg masse.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå