Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2004 #1 Skrevet 13. august 2004 Noen som har kjøpt? Kjempegøy. utrolig enkelt å få til de flotteste ting. kansje litt dyrt i innkjøp,men.....men
Diaz Skrevet 13. august 2004 #2 Skrevet 13. august 2004 Jeg har kjøpt masse former fra Cacas + kakedekorerings sett. Har brukt det masse både til voksenkaker og barnekaker, kjempegøy og ikke så vanskelig som det ser ut til
Sita Skrevet 14. august 2004 #3 Skrevet 14. august 2004 Siste møtet jeg hadde her hjemme ble dyrt, kan man si Er så mye utrolig flotte ting, siste jeg har kjøpt, er bokforma, den har blitt brukt flere ganger
Arkana Skrevet 14. august 2004 #4 Skrevet 14. august 2004 På hobbybutikker (f.eks. Panduro) kan man kjøpe former og ting til kakebaking/-pynting, og også bøker som forklarer hvordan man gjør det. Man trenger ikke bruke masse penger på Cacas.
majan Skrevet 14. august 2004 #5 Skrevet 14. august 2004 På hobbybutikker (f.eks. Panduro) kan man kjøpe former og ting til kakebaking/-pynting' date= og også bøker som forklarer hvordan man gjør det. Man trenger ikke bruke masse penger på Cacas. :enig_animasjon:
Diaz Skrevet 14. august 2004 #6 Skrevet 14. august 2004 På hobbybutikker (f.eks. Panduro) kan man kjøpe former og ting til kakebaking/-pynting' date= og også bøker som forklarer hvordan man gjør det. Man trenger ikke bruke masse penger på Cacas. Nå koster det minst like mye for både kakeformer og utsyr kjøpt på Panduro, som ved evt på home partyene til Cacas. Tror til og med at Panduro er dyrere på enkelte ting. Cacas har også et mye større utvalg, og hvis man ønsker kan man også gå dekorerings kurs der
Gjest Anonymous Skrevet 14. august 2004 #7 Skrevet 14. august 2004 Dyrt eller ikke dyrt...jeg er iallefall fornøyd med deg jeg har kjøpt hos Cacas!
Diaz Skrevet 14. august 2004 #8 Skrevet 14. august 2004 Det synes jeg du skal være, jeg har hatt mine former i mange år, så dyrt er det ikke når man tenker på hvor lenge de holder Kos deg med kakebaking og dekorering
Sita Skrevet 14. august 2004 #9 Skrevet 14. august 2004 Dyrt eller ikke dyrt...jeg er iallefall fornøyd med deg jeg har kjøpt hos Cacas! Enig...........
diddi Skrevet 16. august 2004 #10 Skrevet 16. august 2004 Er det noe dyrere på Cacas? Det er jo de som tar inn det som selges videre til Glassmagasinet så vidt jeg har skjønt. Er det noen flotte vertinnegaver på Cacas-party??? Skal på kurs om et par uker og gleder meg veldig.
Gjest gjest1 Skrevet 16. august 2004 #11 Skrevet 16. august 2004 Cacas! Det var det au-pair gutten min sa når han skulle på do!
Gjest Anonymous Skrevet 16. august 2004 #12 Skrevet 16. august 2004 er det noen forhandlere her som kan sende meg pm
Sita Skrevet 22. august 2004 #13 Skrevet 22. august 2004 Nå har cacas åpnet sin nettbutikk, så nå blir det nok handlig
Gjest Tex Skrevet 22. august 2004 #14 Skrevet 22. august 2004 Cacas er utrolig bra, og de har masse spennende kurs!
Sita Skrevet 22. august 2004 #15 Skrevet 22. august 2004 Cacas er utrolig bra' date=' og de har masse spennende kurs![/quote']
Charmina Skrevet 22. august 2004 #16 Skrevet 22. august 2004 Ikke vanskelig å få til iallefall! Jeg laget en flott Ole Brum 3D kake engang og den ble bare kjempelekker!!! Klems Charmina 81 dager til termin
Gjest Poirot Skrevet 22. august 2004 #17 Skrevet 22. august 2004 Cacas er utrolig bra' date=' og de har masse spennende kurs![/quote'] Hva handler kursene om?
Gjest LoisLane Skrevet 22. august 2004 #18 Skrevet 22. august 2004 Kakepynting. Synes det er mye fint der, men også at en del blir litt vel glorete og amerikansk. Men man kan jo velge ut det man liker. Noen som vet om det er fine vertinnegaver, da?
Gjest Tex Skrevet 23. august 2004 #19 Skrevet 23. august 2004 En del er litt svulstig ja, men det fine er jo at man lærer seg en hel masse enkle teknikker, som hever pyntestandaren betraktelig. Jeg har iallefall lært nok til at jeg laget bryllupskaken vår selv.
Martha Stewart Skrevet 23. august 2004 #20 Skrevet 23. august 2004 En del er litt svulstig ja' date=' men det fine er jo at man lærer seg en hel masse enkle teknikker, som hever pyntestandaren betraktelig. Jeg har iallefall lært nok til at jeg laget bryllupskaken vår selv.[/quote'] Jeg elsker å lage og pynte kaker og har lyst å ta kursene i sjokolade og marsipan, evt flere. Hvilke kurs likte du best Tex? Har sett på sidene til Cacas og hvis jeg har forstått det riktig så varer hvert kurs én dag, stemmer det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå