AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #1 Del Skrevet 2. mars 2015 Jaja, hva skal man si? Anonymous poster hash: d04e3...c6a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BonBon Skrevet 2. mars 2015 #2 Del Skrevet 2. mars 2015 Nei unnskyld meg! Jeg har det rotete både på rommet og i bilen! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #3 Del Skrevet 2. mars 2015 Det er superryddig her til sammenligning!Anonymous poster hash: 46a58...6d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #4 Del Skrevet 5. mars 2015 Kunne like godt ha vært "Sukk... Menn..." Men det er vel bedre å ha ryddig bil enn det er å ha ryddig rom. Her er det forresten ikke slik. Ikke jeg som roter til bilen her. Mannen hiver gjerne tomflasker og glemmer å ta ut søppel og ting.Anonymous poster hash: ddfec...be8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #5 Del Skrevet 5. mars 2015 Hva man skal si? Ikke tro at ett bilde forteller en sannhet. Anonymous poster hash: ab4ac...fda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreasBR Skrevet 5. mars 2015 #6 Del Skrevet 5. mars 2015 Kunne like godt ha vært "Sukk... Menn..." Men det er vel bedre å ha ryddig bil enn det er å ha ryddig rom. Her er det forresten ikke slik. Ikke jeg som roter til bilen her. Mannen hiver gjerne tomflasker og glemmer å ta ut søppel og ting.Anonymous poster hash: ddfec...be8 Han glemmer det ikke, han bare avventer til en mer passende tid å fjerne det på. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå