Gå til innhold

Hva syns dere damer om dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bare lurer hva dere damer syns om hvis dere er med en mann, som er veldig kåt og tenner vilt på dere. Så er det lenge siden dere har knullet eller at han har runket. Blir dere skuffet da hvis han er så gal av kåtskap at han kommer veldig fort da selv om han sier fra til dere, at i dag er jeg så kåt på deg, at jeg klarer maks å holde i 1 min inni deg. Hvordan hadde dere reagert på det?:P Er det lov noen ganger å være så kåt at man ikke klarer å styre seg, hehe.:)

Anonymous poster hash: e7fcf...dab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke si fra at du kommer til å komme fort i alle fall :P



Anonymous poster hash: 9fde8...347
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart er det lov! Alle kan ha en "dårlig" dag. Og hvis forklaringen er alà det du nevner, så er det jo i alle fall ingenting å bli sur for :)

Men hvis det skjer hveer gang, og fyren ikke gjør noenting for å ordne opp i problemet, så blir det et frustrasjonsmoment etterhvert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det greit. Og regner med at det blir sex flere ganger den dagen.



Anonymous poster hash: a1734...108
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke si fra at du kommer til å komme fort i alle fall :P

Anonymous poster hash: 9fde8...347

Hehe har brukt å si det fordi jeg får litt dårlig samvittighet.:P Men er mest hvis vi har vært lenge borte fra hverandre å jeg holder på å sprekke av kåthet.:) Men er gjerne med på runde nr 2 med en gang da, hehe.

Anonymous poster hash: e7fcf...dab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart er det lov! Alle kan ha en "dårlig" dag. Og hvis forklaringen er alà det du nevner, så er det jo i alle fall ingenting å bli sur for :)

Men hvis det skjer hveer gang, og fyren ikke gjør noenting for å ordne opp i problemet, så blir det et frustrasjonsmoment etterhvert

Hehe skjønner det er frustrerende hvis gutten kommer etter 6 jukk hver gang ja.:P Men dette er jo ekstremtilfeller da. Men har følt at jenta syns det er litt kinky at jeg er så kåt på henne at jeg ikke klarer å styre meg, men kanskje hun bare spiller for å være hyggelig.:P Men hun får mere kuk den kvelden, så hun blir fornøyd til slutt da.:)

Anonymous poster hash: e7fcf...dab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe har brukt å si det fordi jeg får litt dårlig samvittighet. :P Men er mest hvis vi har vært lenge borte fra hverandre å jeg holder på å sprekke av kåthet. :)Men er gjerne med på runde nr 2 med en gang da, hehe.

Anonymous poster hash: e7fcf...dab

Da er det jo null problem og egentlig ingen problemstilling i det hele tatt.

Anonymous poster hash: a2f3a...af3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det jo null problem og egentlig ingen problemstilling i det hele tatt.

Anonymous poster hash: a2f3a...af3

Er jo sikkert noen som ikke liker at gutten kommer såå fort da. Er jo ikke hver gang man tar runde nr 2, men hvis hun har lyst sier jeg ikke nei takk da.:P

Anonymous poster hash: e7fcf...dab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplever det med typen min hver gang jeg kommer hjem (vi har avstandsforhold), og jeg synes bare det er koselig og stas at han hiver seg over meg (skikkelig tennende er det også) og kommer så å si med en gang. Da holder han som regel ekstra lenge de neste rundene, så er bare vinn-vinn ;)

Anonymous poster hash: 09893...d3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja, bare sørg for at hun blir tilfreds og.

Men foretrekker dere da en ny runde med samleie eller er det bedre med oralsex eller fingre/dildo eller lignende?:)

Anonymous poster hash: e7fcf...dab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplever det med typen min hver gang jeg kommer hjem (vi har avstandsforhold), og jeg synes bare det er koselig og stas at han hiver seg over meg (skikkelig tennende er det også) og kommer så å si med en gang. Da holder han som regel ekstra lenge de neste rundene, så er bare vinn-vinn ;)

Anonymous poster hash: 09893...d3d

Hehe godt å høre.;) Det betyr bare at han virkelig savner å være inni deg og ikke klarer å styre seg. Så er jo et kompliment, men kan jo skjønne hvis noen misstolker det, og tenker at han er egoistisk og bare vil tømme seg så fort som mulig.:P Er ikke derfor hehe.:)

Anonymous poster hash: e7fcf...dab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo sikkert noen som ikke liker at gutten kommer såå fort da. Er jo ikke hver gang man tar runde nr 2, men hvis hun har lyst sier jeg ikke nei takk da. :P

Anonymous poster hash: e7fcf...dab

Er jo ikke noe gutten/mannen kan noe for da. Om dama blir direkte furten og misfornøyd så er det hun som er problemet og ikke ham.

Anonymous poster hash: a2f3a...af3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men foretrekker dere da en ny runde med samleie eller er det bedre med oralsex eller fingre/dildo eller lignende?:)Anonymous poster hash: e7fcf...dab

Jeg blir skuffet hvis han ikke gir meg kuk i neste runde etter at han har kommet etter 1 min...

Anonymous poster hash: 09893...d3d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er rart å si i fra på forhånd. Hvorfor skal du unnskylde at kroppen din virker som den skal?

Anonymous poster hash: 9f568...2af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er rart å si i fra på forhånd. Hvorfor skal du unnskylde at kroppen din virker som den skal?

Anonymous poster hash: 9f568...2af

Nei bare sier det, sånn at hun skjønner at det er fordi jeg er veldig kåt, og siden det er lenge siden jeg har fått utløsning. Klarer som regel å holde litt lengre enn det, hehe.:P Men er jo noen som faktigst kommer så fort uansett, og det er jo ikke deres feil da. Noen er bare skapt sånn.:)

Anonymous poster hash: e7fcf...dab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trenger ikke si noe, bare sørg for et godt forspill og så gi orgasme ved å stimulere klitoris. ;) når samboeren min gjør det på meg, plager det meg aldri at han kommer fort.

Anonymous poster hash: cf733...ce7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lurer hva dere damer syns om hvis dere er med en mann, som er veldig kåt og tenner vilt på dere. Så er det lenge siden dere har knullet eller at han har runket. Blir dere skuffet da hvis han er så gal av kåtskap at han kommer veldig fort da selv om han sier fra til dere, at i dag er jeg så kåt på deg, at jeg klarer maks å holde i 1 min inni deg. Hvordan hadde dere reagert på det? :P Er det lov noen ganger å være så kåt at man ikke klarer å styre seg, hehe. :)

Anonymous poster hash: e7fcf...dab

Hvis man elsker den man er med, så bør man gi å ta ;) Syntes ikke det er rart at dette kan skje. Faktisk fortalte enn rådgiver (en voksen mann, fikk sjokk når han sa det, men det ligger noe i det)

"La mannen/typen din komme inni deg, selv de dagene du ikke har lyst selv, eller orker. Mannen trenger å tømme seg i blant, og du får så mye igjenn for det om du lar han komme uten deg nå og da. Selvsagt ikke en vane, men av å til klarer ikke mannen styre seg".

Jeg tror på det han sa, så jeg syntes dere menn bør få lov til det av å til. Handler ganske mye om kjærlighet! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man elsker den man er med, så bør man gi å ta ;) Syntes ikke det er rart at dette kan skje. Faktisk fortalte enn rådgiver (en voksen mann, fikk sjokk når han sa det, men det ligger noe i det)

"La mannen/typen din komme inni deg, selv de dagene du ikke har lyst selv, eller orker. Mannen trenger å tømme seg i blant, og du får så mye igjenn for det om du lar han komme uten deg nå og da. Selvsagt ikke en vane, men av å til klarer ikke mannen styre seg".

Jeg tror på det han sa, så jeg syntes dere menn bør få lov til det av å til. Handler ganske mye om kjærlighet! :laugh:

Hehe så snilt av deg.:) Litt sperm er jo ikke skadelig heller, hehe.:P

Anonymous poster hash: e7fcf...dab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er lov, og det hadde vært et kompliment, men jeg håper vi kan le sammen av det? Hvis han i tillegg hadde gitt meg oralsex etterpå, og kanskje overrasket meg med en stiv en etter, så hadde jeg blitt veldig glad... :-)

Skjer det hver gang derimot har vi et problem...

Anonymous poster hash: ab00b...257

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...