Gå til innhold

Pappa sier han bare var umoden...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes helt ærlig at dette ikke er et problem.

Selvfølgelig sender du ikke barna med han. Du er jo selv enig der. Det er dine barn, og du gjør det som er best for dem. Drit i hva alle andre sier.

Jeg hadde brydd meg katta om hele verden syntes jeg var teit for å ikke la han få dra på tur med barna.

Anonymous poster hash: 51f40...ee4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda. Alle kan forandre seg. Men man kan aldri være 100% sikker! Du har all rett til å tvile. Uansett hvor uenig han og andre er!!

Ingen kan tvinge deg. Heldigvis at du står på ditt for barnas skyld!!

Vet disse folkene hva han har gjort mot deg? Kanskje på tide å la dem få vite det, om det hagler med argumenter mot deg, og du ikke har noe du føler du kan si tilbake?

Han kan ha blitt verdens beste bestefar og omsorgsperson.

Han kan ha verdens beste argumenter!

Kanskje han ikke kommer til å drikke på turen.

Men han har fortsatt ingen rett til å få passe barna!!

Og han har seg selv å takke!! UANSETT hvor moden han har blitt!

AnonymBruker
Skrevet

Hadde han forandret seg, villle han vært en smule ydmyk. Men når han er frekk nok til å bli rasende på deg, viser det at han fortsatt er den samme gamle.

Anonymous poster hash: e1dbb...f8a
AnonymBruker
Skrevet

Hadde han forandret seg, villle han vært en smule ydmyk. Men når han er frekk nok til å bli rasende på deg, viser det at han fortsatt er den samme gamle.

Anonymous poster hash: e1dbb...f8a

Dette.

Du skylder ham faktisk ingenting. Jeg har en lignende oppvekst og har i dag ingen kontakt med faren min. Han har heller ikke sett barnebarna sine.

Men det er fordi han fremdeles ikke skjønner at han har vært og fremdeles er ufin, alkoholisert og uegnet til å være rundt barn.

Anonymous poster hash: 494e1...215

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ALDRI sendt ungene mine på noen tur sammen med han, ikke en liten tur engang. Jeg har en far selv som jeg ikke føler jeg kan stole på, og han får aldri være alene med barnet mitt. Han har gjort mange dumme ting, som jeg rett og slett ikke klarer å tilgi.

Mennesker forandrer seg ikke sånn VIPS over natten. Og som du sier, han drikker alkohol, gjerne mer enn bare en sjelden gang? Det er jo nok til å aldri la barna være alene med han.

Anonymous poster hash: 776f9...d91
  • Liker 1
Skrevet

Hei TS

Min far vil også ha med seg barnebarna på tur, og jeg er den kjipe datteren som sier nei og står på mitt. Min far drikker ikke og er ikke ustabil, men han er skikkelig 70 talls forelder som synes at "selvfølgelig må barna få få dra på stranden alene". Og han gir fullstendig f* i hva jeg sier. Så jeg sier nei med god samvittighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...