Gå til innhold

Er det grusomt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Å ha 6-7-åringer (+) som har med venner hjem, som graver og spør, som har bursdagsselskaper osv? Er det så grusomt som jeg ser for meg at det er?

Anonymous poster hash: 51dc3...0a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du egentlig?

• Liker 7
Skrevet (endret)

Å ha 6-7-åringer (+) som har med venner hjem, som graver og spør, som har bursdagsselskaper osv? Er det så grusomt som jeg ser for meg at det er?

Det handler om gruppedynamikk, det er HELT avhengig av personlighetene i gruppen.

Jeg har vært igjennom sånne opplegg som har vært helt jævlig, og andre ganger, der det er direkte givende. Man kan ikke si noe på forkant.

Endret av Druid
AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du egentlig?

Les innlegget og svar på om det er grusomt å ha 6-7-åringer i hus. Alt som følger med skolebarn.

AnonymBruker
Skrevet

Det handler om gruppedynamikk, det er HELT avhengig av personlighetene i gruppen.

Jeg har vært igjennom sånne opplegg som har vært helt jævlig, og andre ganger, der det er direkte givende. Man kan ikke si noe på forkant.

Generelt sett.

Skrevet

Les innlegget og svar på om det er grusomt å ha 6-7-åringer i hus. Alt som følger med skolebarn.

Neimen så trivelig du var da.

Jeg aner ikke hvor grusomt du ser det for deg så det er vanskelig å si noe om det.

Men du skal vel ikke ha huset fullt av 6-7 åringer døgnet rundt? Har du barn på den alderen selv? Litt mer utdypning hadde vært fint.

• Liker 5
Skrevet

Nei, det er ikke grusomt :)

Bursdagsselskap er kjekt men litt deilig når det er ferdig for dagen og man kan feie opp kakerestene og legge bena på bordet en stund :) Det er uansett bare én gang i året. Prøv å tenk hvor kjekt det er for barna!

Venner på besøk er da ikke så mange om gangen. 1-3 stk, gjerne? Hadde da vært verre om de ikke hadde hatt venner, så det synes jeg du skal være glad for!

Nysgjerrigperer er gjerne de som lærer mest her i verden :) Man kommer ingen vei uten å stille spørsmål! (kommer selvsagt an på hvilke spørsmål du sikter til da)

Har du barn selv? Liker du barn?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er kjempekoselig å ha 6-7 åringer i hus. Og gøy å stelle i stand å ha bursdag for barnet. Personlig syntes jeg det er bedre og enklere i den alderen, enn før skolealder. hvorfor spør du egentlig?

Anonymous poster hash: 4ed59...592

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville synes det. Men så er jeg ikke glad i å omgås barn heller. For de som trives rundt barn, så vil det jo være kjempekos.

Skrevet

Hva skulle være grusomt med det? Alle barn har da bursdag

AnonymBruker
Skrevet

Barnet ditt har bursdag en dag i året, du overlever nok den ene dagen. For øvrig håper jeg du ikke har barn, for du høres veldig umoden ut.

Anonymous poster hash: 66860...597
  • Liker 2
Skrevet

Hva skulle være grusomt med det? Alle barn har da bursdag

Altså hvis hun ikke liker barn eller bursdagsselskaper, så blir det vel ikke automatisk ikke-grusomt av at *alle barn har bursdag*.

La oss bare håpe at TS slipper å arrangere bursdagsselskaper siden hun synes det virker så grusomt. Og at hvis hun har barn, at de har en far som kan ta seg av selskapene og å ta seg av vennene som kommer på besøk

AnonymBruker
Skrevet

Nei det er koselig å bli kjent med vennene til barna

Anonymous poster hash: ad4c9...54f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er slettes ikke grusomt, men det er godt å ha en RedBull på lur som man kan ta etterpå. ;)

(Skal sies at min er 5 år nå da.)

Men er hovedutfordringen din at du er usikker på hva du skal svare når de spør om private ting? Om det er alt for personlige ting de spør om er det jo lov å si på en fin måte at det ikke er noe du ønsker å snakke om, med en forklaring på hvorfor du ikke ønsker å snakke om det.

Anonymous poster hash: 7f1b2...351
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ser du for deg at det er grusomt? Slitsomt kanskje, men grusomt?

Anonymous poster hash: 5694c...e9b
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gleder meg aldri til guttebursdag for 18 gutter for å si det slik! Det går som regel bra, men det dukker alltid opp en del situasjoner som må håndteres.

Anonymous poster hash: 0eadb...102

AnonymBruker
Skrevet

Ja du var jo hyggelig! Jeg skjønner heller ikke helt hva du skal frem til, litt utdypning og ydmykhet hadde vært fint!

Anonymous poster hash: b9058...5a7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Barnet ditt har bursdag en dag i året, du overlever nok den ene dagen. For øvrig håper jeg du ikke har barn, for du høres veldig umoden ut.

Anonymous poster hash: 66860...597

Signerer!

Anonymous poster hash: b9058...5a7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis barnet arver temperament og humør av deg - så er svaret ja. Det kommer til å være forferdelig. Og slike barn tiltrekker seg slike venner. 10-12 sure og nebbete 7-åringwr er slitsomt.

Anonymous poster hash: 198f1...2c2

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...