Gå til innhold

converse sko


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg liker de, passer så og si til nesten alt :)

De passer da ikke til noe som helst .. (??????)

Anonymous poster hash: 9d2ef...87d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De passer da ikke til noe som helst .. (??????)Anonymous poster hash: 9d2ef...87d

Jo.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo.

Basket trøye?

Anonymous poster hash: 9d2ef...87d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et par som er 6 år gammelt faktisk. Kjøpte dem i London, er fortsatt like fine i dag fordi jeg ikke bruker conversa mine på vinteren (untatt vinterconversa mine da).

Har hatt 9 par til sammen, men moren min kaster jo de som blir alt for slitte mot min vilje D:

Men ja, jeg elsker dem. Har brukt de til alt siden jeg var 12 år :rodmer: Til og med jogging da jeg var dum nok til å tro de kunne brukes som gymsko når jeg var 13... :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Basket trøye?Anonymous poster hash: 9d2ef...87d

Er ikke det jeg pleier å bruke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner virkelig ikke poenget med disse skoene. De er jo horribel å ha på. DrMartrns ser minst like bra ut og er gode :)Anonymous poster hash: 9d2ef...87d

dr martens har jeg og å men de bruker jeg bare på vinteren pga at de blir for varme om sommeren <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/tunge.gif' alt=':P'>

Anonymous poster hash: 57707...d54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det jeg pleier å bruke til

Det var jo en skikkelig oppklarende opplysning (??)

Selv etter tre innlegg har du ikke nevnt en eneste ting som passee til disse ekstremt ubehagelige basketskoene.

Anonymous poster hash: 9d2ef...87d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dr martens har jeg og å men de bruker jeg bare på vinteren pga at de blir for varme om sommeren :P

Anonymous poster hash: 57707...d54

For varme? Ett lag canvas er vek nøyaktig like varmt, enten det sitter på vonde converse-såler eller gode drMartens-såler.

Anonymous poster hash: 9d2ef...87d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For varme? Ett lag canvas er vek nøyaktig like varmt, enten det sitter på vonde converse-såler eller gode drMartens-såler.Anonymous poster hash: 9d2ef...87d

vel så ville jeg ikke kalt dr martens behagelige sommersko heller de er mer behagelige om vinteren

Anonymous poster hash: 57707...d54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel så ville jeg ikke kalt dr martens behagelige sommersko heller de er mer behagelige om vinteren

Anonymous poster hash: 57707...d54

Der finnes til og med sandaler fra dr.Martens. Det finnes, som du sier, også varme vintersko. Men siden vi her sammenligner med Converse (som også finnes i vintermodell), synes jeg det er mer naturlig å se på kanvasmodellen som varmer like mye som typiske converse.

Anonymous poster hash: 9d2ef...87d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo en skikkelig oppklarende opplysning (??)

Selv etter tre innlegg har du ikke nevnt en eneste ting som passee til disse ekstremt ubehagelige basketskoene.Anonymous poster hash: 9d2ef...87d

Jeans, basic klær (t skjorter, gensere, singlett), litt casual klær for eksempel.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Peanut

De begynte å rakne i sømmene etter kort tid, blant annet. Om jeg skulle gått mye i disse skoene, så ser jeg for meg at de ville blitt veldig raskt utslitte. Jeg har inntrykk av at veldig mange ikke har sine lenger enn en sesong, og knapt nok det? Ikke synes jeg de er spesielt gode å gå i heller, og fasongen passer heller ikke føttene mine helt.

Det er liksom litt rart. :sjenert: Jeg har hatt noen lilla nå på 7nde året og det eneste stedet der de begynner å få en antydning til å bli slitt er bak på sålen. Jeg går med dem fra en gang på våren til utpå høsten. Hver dag hvis jeg kan. Har vasket dem i vaskemaskin og uten at noe raknet eller datt fra hverandre.

For min del er de kjempegode å gå i- går jeg i andre sko får jeg vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Dei er heilt ok å sjå på, heilt håplause å gå med. Eg synest det er tenåringsmote, og kunne ikkje tenkje meg å gå med dei, dei er for distinkte som Converse. Eg må seie at eg synest det ser litt merkeleg ut på vaksne folk, som om dei ikkje har blitt vaksne, liksom, men må hengje att i studenttida. Andre liknande tøysko synest eg er meir ok, det har med at dei ikkje er så distinkte å gjere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, jeg har aldri tenkt på at vi som er over 40 ikke kan gå med Converse. Jeg elsker mine. De er ikke noe ok å gå langt med, da er joggesko bedre, men fine er dem.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes de er veldig fine men ikke noe jeg kan gå langt i. Har hatt flere par i over 6 år, og de er bare slitt i såla, så kvaliteten synes jeg er ganske bra. Liker at de passer til alt i skapet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et par i svarte og funker fint til hverdags :) behagelig å gå med å.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dei er heilt ok å sjå på, heilt håplause å gå med.

Kort oppsummert ;)

Jeg kunne godt gått med disse utseendemessig (fyller 36 denne våren), så det ser jeg ikke problemet med. Men jeg gar fått vondt i beina bare av å teste dem i butikken.

Anonymous poster hash: 9d2ef...87d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å bruke converse i ungdommen, og gjennom 20 og 30 årene så var det så sjelden jeg fant dem, at jeg måtte bruke paret mitt i 5-6 år før jeg fant nye. Det var ikke motesko den gangen, og det var bare tilfeldig å finne noen bakerst i en skobutikk om de hadde tatt en noen par sammen med andre vår/sommersko.

Jeg gikk i disse skoene fra vår til høst i ca 30 år og syntes de var kjempegode. Att noen noen nå skulle mene jeg er for gammel til å bruke dem nå når jeg er 40 + kunne jeg brydd meg mindre om.



Anonymous poster hash: 2da67...898
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...