Gå til innhold

Må bruke nattbind om dagen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hei jeg må bruke nattbind om dagen dagbindene kan jeg ikke bruke da jeg synes de er for små da blør jeg gjennom har prøvd tampong men får ikke dem inn det blir for vondt og smertefullt er 18 og har hatt mensen siden jeg var 11 noen råd ? Og er det rart å ikke få til å bruke tampong?

Anonymous poster hash: 184e8...a35

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du blør så kraftig, så er det nok lurt å ta seg en tur til legen. Sjekke om du kanskje er blodfattig etc. Det er noen som har veldig kraftige blødninger, og det er helt normalt, men lurt å få sjekket opp at alt er som det skal uansett?
Tampong er ikke noe alle vil/må/skal bruke, dette er en personlig preferanse, og liker du det ikke, så er det ingenting som sier at du må bruke det :)

Om du drar til legen for en sjekk, kan det også hende at hun/han kan gi deg tips og råd om å bruke tampong, om det er noe du ønsker :)

Anonymous poster hash: 3e0b2...358
AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt det du beskriver, Ts. Det er også helt normalt og ikke få til å bruke tampong.

Hva med å prøve tampax sine tamponger? De har innføringshylse. Har du hatt sex? Da vet du at du får inn en tampong, om en penis kommer inn.

Det er utrolig viktig å slappe av når du fører inn tampongen. Hvis ikke spenner muskulaturen seg og det gjør vondt

Anonymous poster hash: 62e54...a78
AnonymBruker
Skrevet

Det er normalt, jeg er 34 år og må bruke tampong og nattbind samtidig- har bare alltid hatt kraftige blødninger.

Dog ble det bedre når jeg brukte ppiller :)

Det er ingenting unormalt med dette.

Anonymous poster hash: 5d969...351

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...