Gå til innhold

Er jeg lesbisk?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen ganger drømmer jeg at jeg har sex med andre jenter og jeg blir kåt (i drømmen). Fantaserer aldri om jenter ellers. Jeg liker menn, og blir kåt av menn. Kan jeg være lesbisk?

Anonymous poster hash: 27021...a0e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når slutter vinterferien? :klo:

Anonymous poster hash: c15a8...3c6
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Men for å svare, nei du er ikke lesbisk dersom du liker og tenner på menn, men du kan være bifil, men mest sansynlig ikke når du ikke fantaserer om jenter ellers...

Anonymous poster hash: c15a8...3c6
AnonymBruker
Skrevet

Du kan være biseksuell, men mest sannsynlig ikke. Når du drømmer så blir andre deler av hjernen aktivert og man kan føle seg f.eks kåt. Eller lykkelig, deprimert, sinna. Hva som helst. Det trenger ikke å bety noe.

Anonymous poster hash: db1a1...ad7
AnonymBruker
Skrevet

ultra-gay.png

Anonymous poster hash: 2f333...aba
Gjest EspenAskeladd
Skrevet

Det du trenger er noen trekanter med en mann og en dame for å finne ut mer om deg selv.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også hatt slike drømmer selvom jeg definerer meg som hetero. Jeg har aldri blitt tent på en jente ellers, ei fått følelser. Merka at jeg har hatt de drømmene om jeg har hatt en samtale om lesber noen dager i forveien. Drømmer ofte om noe jeg nylig har snakket om. Med andre ord trenger det ikke å bety noe. Har du derimot lyst til å gjøre noe seksuelt med en jente, så hvorfor ikke.

Anonymous poster hash: 03961...62b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...