AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #1 Skrevet 1. mars 2015 Hei jeg er veldig kresen på mat liker bare en frukt og det er banan og grønnsakene jeg liker er potet fisk og kjøtt klarer jeg ikke da bare brekker jeg meg jeg har prøvd å få det i meg men synes det smaker bare tørt og sist jeg prøvde kastet jeg opp. jeg liker fiskepinner da men ikke vanlig fisk er det noen som har en ide til hvordan jeg kan få til å bli kvitt problemet? Anonymous poster hash: 31518...b81
veraa94 Skrevet 1. mars 2015 #2 Skrevet 1. mars 2015 Det finnes ingen enkel måte å bli kvitt disse problemene på. Du må rett og slett eksponere deg for det! Prøv om du kan smake noe nytt hver dag. Liker du smoothie feks? Da kan du prøve med en ny frukt/bær/grønnsaker i smoothien. Supper er også smart. Da kan du koke grønnsaker og mose det slik at konsistensen blir mer tålelig. Vet ikke om du er glad i krydret mat, men broren min er ikke glad i fisk, men da jeg lagde en indisk curry til ham med torsk sa han at det var kjempegodt! Første gangen han har spist en annen fisk enn laks og faktisk likt det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå