AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #1 Skrevet 1. mars 2015 hei jeg er utrolig redd for mørket er det noen som har klart å bli kvitt det? er så utrolig lei av å være redd for mørket Anonymous poster hash: 283e5...e0e
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #2 Skrevet 1. mars 2015 Uff da, stakkars deg. Har også vært litt redd mørket. Det hjalp litt med lysterapi-lampe om morgenen. Anonymous poster hash: c7bed...7eb
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #3 Skrevet 1. mars 2015 Sov en natt i skogen, skal love deg at det hjelper. Anonymous poster hash: 7250c...96f
Gjest Hummels Skrevet 1. mars 2015 #4 Skrevet 1. mars 2015 Liker mørket jeg. Kanskje jeg er rar, men jeg liker mørketiden mye bedre enn når det blir lysere. Om sommeren f.eks når det er så lyst lenge og det lysner så tidlig, før jeg er lagt meg til og med så sover jeg mye dårligere. Elsker vinteren. Det jeg liker med sommeren er at vi kan gå lettere kledd, og jeg kan se på lettkledde damer og menn Prøv å tenk at mørket er ikke farlig. Det er ikke noe mer farlig ute eller i huset når det er mørkt som når det er lyst. Mørket er bare avslappende.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå