AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #1 Skrevet 1. mars 2015 hei jeg er en person som alltid fryser må alltid sitte med pledd nå i vinter har jeg faktisk sittet med boblejakke inne og tepper oppå det igjen og kan faktisk også på sommeren sitte med tepper inne er det normalt å fryse sånn hele tiden? Anonymous poster hash: 7d9f1...b17
Gjest kisskiss Skrevet 1. mars 2015 #2 Skrevet 1. mars 2015 har teppe på meg uansett om det er vinter eller sommer, sover med to dundyner+ullteppe på vinteren. fryser mye og ofte.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #3 Skrevet 1. mars 2015 har teppe på meg uansett om det er vinter eller sommer, sover med to dundyner+ullteppe på vinteren. fryser mye og ofte. jeg er i hverfall ikke alene da men er utrolig irriterende og aldri være varm Anonymous poster hash: 7d9f1...b17
julie90 Skrevet 1. mars 2015 #4 Skrevet 1. mars 2015 Jeg gjør det også Også er jeg alltid iskald på fingre og tær.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #5 Skrevet 1. mars 2015 Det kommer vel litt ann på hvor varmt du har det inne men om det er mindre enn 23 grader inne må jeg ha teppe på Anonymous poster hash: 2bcdc...0ef
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #6 Skrevet 1. mars 2015 Jeg fryser også alltid. Trives best med 25 grader, og bruker som regel alltid teppe når jeg er hjemme. Ullsokker og trøyer er et must. Anonymous poster hash: 95665...f7b
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #7 Skrevet 1. mars 2015 Er bra jeg ikke er alene da trudde jeg var den eneståend Anonymous poster hash: 7d9f1...b17
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #8 Skrevet 1. mars 2015 Er bra jeg ikke er alene da trudde jeg var den eneståend Anonymous poster hash: 7d9f1...b17 enesten skulle det stå ordlista sin skyld http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'>Anonymous poster hash: 7d9f1...b17
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #9 Skrevet 1. mars 2015 Spiser du nok da? Anonymous poster hash: d9867...c8d
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #10 Skrevet 1. mars 2015 Spiser du nok da? Anonymous poster hash: d9867...c8d jeg spiser nok ja har et normalt kostholdAnonymous poster hash: 7d9f1...b17
Pourpre Skrevet 1. mars 2015 #11 Skrevet 1. mars 2015 Har hørt at vitamin tabletter kan hjelpe mot kalde hender og føtter
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå