Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar, hver og en... :P

Det gikk fort i svingene da jeg skrev, og jeg har ingen intensjoner eller ønsker om å late som moren til barnet ikke finnes. Det gjør hun jo, enn hvor skadet og udugelig hun er. Barnet vil jo muligens alltid elske mor.

Å adoptere er overhodet ikke en nødvendighet, jeg så for meg at barnefaren og jeg kunne ha ansvar for barnet, men samtidig så vil ikke mor få omsorgsrett (?) eller ansvar i det hele tatt, hun har ikke sett barnet på mange uker, siden barnet ble tvangsflyttet.

BV har gitt beskjed til barnefar om at de anket saken og KANSKJE får samvær under oppsyn.

Ønsker som sagt bare å stille opp for barnet og elske det og gi det trygghet, og adopsjon som sådan spiller egentlig ikke stor rolle.

Men jeg kunne stilt opp hadde det vært aktuelt.

Anonymous poster hash: fef5c...9b6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar, hver og en... :P

Det gikk fort i svingene da jeg skrev, og jeg har ingen intensjoner eller ønsker om å late som moren til barnet ikke finnes. Det gjør hun jo, enn hvor skadet og udugelig hun er. Barnet vil jo muligens alltid elske mor.

Å adoptere er overhodet ikke en nødvendighet, jeg så for meg at barnefaren og jeg kunne ha ansvar for barnet, men samtidig så vil ikke mor få omsorgsrett (?) eller ansvar i det hele tatt, hun har ikke sett barnet på mange uker, siden barnet ble tvangsflyttet.

BV har gitt beskjed til barnefar om at de anket saken og KANSKJE får samvær under oppsyn.

Ønsker som sagt bare å stille opp for barnet og elske det og gi det trygghet, og adopsjon som sådan spiller egentlig ikke stor rolle.

Men jeg kunne stilt opp hadde det vært aktuelt. Anonymous poster hash: fef5c...9b6

Det formelle er jo ikke så viktig så lenge de rette følelsene og oppførselen er der :blomst:

Anonymous poster hash: 92969...b56

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...