AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #1 Skrevet 1. mars 2015 for å selge sex ved et enkelt tilfelle. Ikke til en gammel gris men en uerfaren ung mann. Anonymous poster hash: 10e87...e0e
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #3 Skrevet 1. mars 2015 Hadde heller pult ham gratis enn å ta penger for det hvert fall! Om man tar betalt er det jo tusen ganger verre enn å ha sex med en man ikke er forelsket i... Syns nå jeg da... Anonymous poster hash: 7b088...c1c
Gjest Coolaid Skrevet 2. mars 2015 #4 Skrevet 2. mars 2015 (endret) for å selge sex ved et enkelt tilfelle. Ikke til en gammel gris men en uerfaren ung mann. Anonymous poster hash: 10e87...e0e Hadde gjort det "pro bono" om det var en uerfaren ung kvinne. At man tar penger for noe sånt forteller ganske mye om en person. Det handler litt om hvem man vil være. Et godt og sexy minne om første gang, eller den som utnyttet og tok betalt ? Endret 2. mars 2015 av Coolaid
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #5 Skrevet 2. mars 2015 La oss kalle det "opplæringssex" der han kan få muligheten til å se, kjenne, smake lukte og ikke minst test ut hva sex egentlig er. Hvor mye skulle du hatt for å latt en normal men fremmed mann(gutt) skulle fått testet ut og lært dette? TS Anonymous poster hash: 10e87...e0e
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #7 Skrevet 2. mars 2015 Hadde ikke tatt betalt for det, siden jeg ikke er noen hore. Anonymous poster hash: 1d08a...89f
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #8 Skrevet 2. mars 2015 15.000 for en natt, hvis det var et engangstilfelle. Anonymous poster hash: 34895...ac8
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #9 Skrevet 2. mars 2015 Uendelig. Kunne aldri satt en prislapp på min kropp. Den er uvurderlig! Anonymous poster hash: db035...5a5 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #10 Skrevet 2. mars 2015 La hans første gang være gratis da. Anonymous poster hash: 320d7...9fe
Gjest Lille-pus Skrevet 2. mars 2015 #11 Skrevet 2. mars 2015 Tenner overhodet ikke på tanken, og har aldri bedrevet 'veldedighetssex'. Problemstillingen er dermed aldeles uaktuell.
Cashbah Skrevet 2. mars 2015 #12 Skrevet 2. mars 2015 Kunne sikkert gjort det for 10.000, men da kommer det veldig an på personen
Gjest Herr Heftig Skrevet 2. mars 2015 #13 Skrevet 2. mars 2015 Uerfaren ung mann - 50 000. Uerfaren ung kvinne - 1 000. Noen synes sikkert dette er kjønnsdiskriminerende, men det kan jeg leve med.
Gjest gjestvest Skrevet 2. mars 2015 #14 Skrevet 2. mars 2015 Hadde gjort det "pro bono" om det var en uerfaren ung kvinne. At man tar penger for noe sånt forteller ganske mye om en person. Det handler litt om hvem man vil være. Et godt og sexy minne om første gang, eller den som utnyttet og tok betalt ? Signerer denne. Høres ut som om du ikke har gjort dette tidligere, og her ser du en trygg mulighet du vil utnytte. Vi snakker om noens første minne her. La det være et som ikke var betalt.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #15 Skrevet 2. mars 2015 Og ikke betal en prostituert for å miste jomfrudommen din TS. Din første gang er noe du vil huske hele livet. Ikke la det være med ei hore som har sex fordi hun vil ha pengene dine og egentlig ikke vil ha sex med deg. Jeg hadde nesten følt det var voldtekt å skulle ha sex med noen som egentlig ikke ville ha sex med meg.. Anonymous poster hash: db035...5a5
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #16 Skrevet 2. mars 2015 Ville tatt en pris pr ting. Min kunnskap koster Kanskje en totalpakke for 50 000kr?Anonymous poster hash: d833a...064
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #17 Skrevet 2. mars 2015 Ser det er mange som kunne solgt seg her.. Hvor skal dette ende?Anonymous poster hash: 55275...170
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #18 Skrevet 2. mars 2015 Og ikke betal en prostituert for å miste jomfrudommen din TS. Din første gang er noe du vil huske hele livet. Ikke la det være med ei hore som har sex fordi hun vil ha pengene dine og egentlig ikke vil ha sex med deg. Jeg hadde nesten følt det var voldtekt å skulle ha sex med noen som egentlig ikke ville ha sex med meg.. Anonymous poster hash: db035...5a5 Sorry, men tankene går dit hen. Jeg har et behov for å utforske og å lære. Når jeg da begynner å bli voksen men enda ikke fått overstått og lært denne "kunnskapen" så begynner man å tenke alternativt. Nesten så jeg har lyst til å gråte bare fordi jeg vurderer den dritten her... Anonymous poster hash: 10e87...e0e
Ananas. Skrevet 2. mars 2015 #19 Skrevet 2. mars 2015 Blir kontaktet av menn på nett som lurer på det iblant, svaret er alltid at ingen sum er høy nok. Det er helt uaktuelt å ta betalt, og for en helt uerfaren som ikke engang vet hva han betaler for - gir det meg en enda verre følelse å bli spurt enn av eldre menn som betaler fordi det er muligheten de har for å finne seg noen yngre. Ikke misforstå: Jeg svarer alltid nei uansett, gammel eller ung. Tror det vil være et uaktuelt opplegg for mange kvinner, inkludert meg selv, uansett, men min følelse er at man kommer lenger med å spørre/prøve seg uten å tilby penger. Med en gang en "normal ung mann" tilbyr penger, får jeg en enda dårligere følelse enn ellers, og lurer på hva mer som ligger bak.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #20 Skrevet 2. mars 2015 Nå hadde det holdt med 50 000, da jeg sitter i en økonomisk knipe. Men ellers ville jeg ikke gjort det. Anonymous poster hash: c7c08...c95
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå