Gå til innhold

Bobler/kiler i magen


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke gravid, tok test i går siden jeg har ikke fått mensen etter at jeg sluttet på p-piller julaften.

Av og til så "bobler" og kiler det nedest i magen (ikke noe jeg har spist, har IBS og god kontroll på slike typer ting). Er det hormonene som jobber? Det gjør ikke vondt, men har aldri opplevd det før. Tenker å ta en tur til gynekolog etterhvert, mamma har slitt med sterke menssmerter og jeg mistenker at jeg også får det når mensen endelig kommer. Noen med f.eks endometriose som kjenner seg igjen?

Gruer meg til at mensen kommer, den ble verre og verre på p-pillene, men har nå sluttet ettersom vi ønsker barn om et år eller to, og jeg ikke ønsket å gå på dem mer etter ti år. Bruker annen prevensjon. Men lurer altså på denne kilingen.



Anonymous poster hash: 9ba4b...4e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...