Gå til innhold

Hoppet ikke av i svingen!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går på penicillin (apocillin), og bruker p-piller. Legen sa at medisinen kunne virke inn på p-pillene om jeg fikk løs mage, noe jeg selvfølgelig har fått. Jeg og sambo fant ut at vi skulle bruke hopp av i svingen-metoden til en uke etter jeg er ferdig med medisinen. Hadde sex på formiddagen idag, første gang jeg har følt meg opplagt til å ha sex siden jeg ble syk, på dag 3 av antibiotikakuren. Tror dere han klarte å hoppe av?! Vi har snakket om å få barn en gang i fremtiden, og begge vil det, men ikke nå. Han vet også at jeg ikke tar abort om det skulle skje før planen. Forrige måned fikk vi kjenne litt på det da mensen var en hel uke forsinket etter perfekt bruk av p-piller, samme tid hver dag og hele den regla. Han var langt roligere enn meg hele veien. Jeg var ikke gravid.

Etter vi var ferdig idag minnet jeg ham på at han skulle ha hoppet av i svingen, vi snakket om det bare en time før, og han sa bare at det tenkte ikke han på.

Slik jeg forstår det er det altså ikke noe krise for ham om det blir barn av dette... :rolleyes:

Er det noen som har erfaring med løs mage/penicillin og p-piller? Hva er sjansen for å bli gravid? Tenker jeg for mye, eller er det en reell risiko?

Anonymous poster hash: 2bc2a...4ae
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

aldri skjedd noe med meg de gangene jeg har gått på penicillin :)

Anonymous poster hash: 620b4...d61
Skrevet

Kjøp angrepille, de har det vel på Kiwi.

AnonymBruker
Skrevet

IDIOT

Bruk nå kondom da! Det er ikke verdens undergang å bruke kondom til du er sikker igjen

Hoppe av i svingen er IKKE en sikker metode

Anonymous poster hash: e2bc7...fbb
Skrevet

Dra og kjøp angrepillen mens du fortsatt kan. Og bruk kondom fra nå av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...