leonie Skrevet 1. mars 2015 #21 Skrevet 1. mars 2015 (endret) Ta en titt på disse bloggene Vegetarbloggen Veganmisjonen Green Bonanza A Vegans Life Men hva spiser du egentlig? Spis grønt - spis godt Veganeren Jeg spise kjøtt hver dag før, men det var ikke vanskelig å gå over til et plantebasert kosthold etter å ha sett alt det gode som disse bloggerene lager. Jamie Oliver har også mange vegetar- og veganoppskrifter på sin side. Endret 1. mars 2015 av leonie 4
MajorasMaske Skrevet 1. mars 2015 #22 Skrevet 1. mars 2015 Kylling er ikke vegetarisk. Veganer er å kutte ut alle produkter av animalsk opprinnelse. Var helt sikker på at kylling var vegetarisk, jeg. Det er jo fugl og ikke dyr.
minister-mio Skrevet 1. mars 2015 #23 Skrevet 1. mars 2015 Var helt sikker på at kylling var vegetarisk, jeg. Det er jo fugl og ikke dyr. Jeg garanterer deg at kylling ikke er vegetarisk 8
leonie Skrevet 1. mars 2015 #24 Skrevet 1. mars 2015 Fugler er dyr. Var helt sikker på at kylling var vegetarisk, jeg. Det er jo fugl og ikke dyr. 10
Gjest Inggolf Skrevet 1. mars 2015 #25 Skrevet 1. mars 2015 (endret) Tusen takk for mange flotte forslag! Her var det mye fint å friste med! Dæven, pai, ja! At jeg ikke kom på det selv! Jeg elsker pai! <3 Supper er også fantastisk enkelt og godt - selv uten kjøtt! Evigheter siden jeg har spist minestronesuppe! Og aubergine som er varmebehandlet til den er myk, smatt! Tusen takk, Noz - jeg prøver i alle fall! Jeg tror du må skvise inn et par vegetardager til hver uke Kom på en ting til!! For en del år siden så ble jeg servert gulerotmedaljong, deeeeet var skikkelig godt! Guleroten ble bytta ut med brokkoli også! PS: Fulger er ikke dyr nei Mye nyttig man skal lære av kvinneguiden! Endret 1. mars 2015 av Noz
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #28 Skrevet 1. mars 2015 Hvafornoe?! Tror du fugler er frukt eller grønnsaker? Anonymous poster hash: ac5f4...71b 5
Yme Skrevet 1. mars 2015 #29 Skrevet 1. mars 2015 Tror du fugler er frukt eller grønnsaker?Anonymous poster hash: ac5f4...71b Det er jo helt tydelig at det bare er tull. 1
MajorasMaske Skrevet 1. mars 2015 #30 Skrevet 1. mars 2015 Tror du fugler er frukt eller grønnsaker? Anonymous poster hash: ac5f4...71b Nei, det er jo helt fjernt. Hvem tror vell det?
MajorasMaske Skrevet 1. mars 2015 #31 Skrevet 1. mars 2015 Tuller du, eller? Nei, fugler og dyr er jo helt forskjellige skapninger.
Gjest Pheel Skrevet 1. mars 2015 #32 Skrevet 1. mars 2015 Nei, fugler og dyr er jo helt forskjellige skapninger. Nei, fugler er såklart dyr.
Gjest Inggolf Skrevet 1. mars 2015 #33 Skrevet 1. mars 2015 Samme det vel...lag heller en egen tråd om tema. Alle i hele verden unntatt 1 person er såklart enige om at fugler er dyr, så det er litt unødvendig at det skal fortelles om og om og om og om og om og om og om og om igjen..... er det ikke?
MajorasMaske Skrevet 1. mars 2015 #34 Skrevet 1. mars 2015 Nei, fugler er såklart dyr. Men fisk da, det går vell greit å spise?
minister-mio Skrevet 1. mars 2015 #35 Skrevet 1. mars 2015 Men fisk da, det går vell greit å spise? Fisk er normalt ikke en del av et vegetarisk eller vegansk kosthold nei 1
Gjest Pheel Skrevet 1. mars 2015 #36 Skrevet 1. mars 2015 Men fisk da, det går vell greit å spise? For hvem da? Vegetarianere spiser ikke noe som har vært levende, ink. fisk og skalldyr, mens veganere igjen heller ikke spiser animalske biprodukter som egg og melk. Det finnes dog en form for "...anere" som spiser fisk og skalldyr, men det da ikke vegetarianer. (Kommer ikke på hva de kaller seg heller). 3
MajorasMaske Skrevet 1. mars 2015 #37 Skrevet 1. mars 2015 (endret) Fisk er normalt ikke en del av et vegetarisk eller vegansk kosthold nei Mener vegitarianere at fisk også er dyr også da eller? Hva er egentlig problemet? Endret 1. mars 2015 av MajorasMaske
Gjest Pheel Skrevet 1. mars 2015 #38 Skrevet 1. mars 2015 Mener vegitarianere at fisk også er dyr også da eller? Hva er egentlig problemet? Wikipedia: "Fisk er primært vannlevende virveldyr med gjeller, og med finner i stedet for bein." 1
MajorasMaske Skrevet 1. mars 2015 #39 Skrevet 1. mars 2015 For hvem da? Vegetarianere spiser ikke noe som har vært levende, ink. fisk og skalldyr, mens veganere igjen heller ikke spiser animalske biprodukter som egg og melk. Det finnes dog en form for "...anere" som spiser fisk og skalldyr, men det da ikke vegetarianer. (Kommer ikke på hva de kaller seg heller). Spiser de ikke noe som har vært levende? Hva ialleverden er de lever av da, bare vann?
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #40 Skrevet 1. mars 2015 Spagettisaus, lasagne, vårruller med sopp i stedet for kjøtt, spagetti med 'kjøttboller' av kikerter, kikertburgere. For hvem da? Vegetarianere spiser ikke noe som har vært levende, ink. fisk og skalldyr, mens veganere igjen heller ikke spiser animalske biprodukter som egg og melk. Det finnes dog en form for "...anere" som spiser fisk og skalldyr, men det da ikke vegetarianer. (Kommer ikke på hva de kaller seg heller). Pescetarianere spiser fisk og annen sjømat, men ikke annet kjøtt. Anonymous poster hash: a3ae6...52a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå